4-hissetme

145 17 11
                                    

**************
kendime gelmem gerekiyor, KARŞIMDA DURAN O BOK KAFALIYA NEDEN VURAMIYORUM?

_______________________

ilk kez gülümsemiyor.

her ne olursa olsun gülümserdi,

ama bu sefer gülümsemiyor.

_______________________

vuramıyorum... LANET OLSUN! tüm öğrenciler şaşkınlıkla beni seyrediyor ama ben sadece sinirden titriyorum. Noluyor bana? bu ben değilim, beni ne değiştiriyor?

boynundan tuttuğum kızıl yavaşça doğruldu ve gözümün içine baktı.

k:"teşekkür ederim"

öylece bakakaldım. ne bir ifade nede bir hareket. Sadece onun gözlerine bakıyorum...ne kadar güzel gözleri var, öyle değil mi?

b:"teşekkür mü edersin?"

LAN? NEDEN BÖYLE BİRŞEY SÖYLEDİM? KENDİMİ KONTROL EDEMİYORUM!BOK GİBİ HİSSEDİYORUM

ve tekrar etti kızıl

k:"teşekkür ederim" *gülümser

*********************

titriyorum, gerçekten titriyorum. buradan uzaklaşmam gerekiyor, gidiyorum.

arkama bakmadan sınıfa gittim. Acaba napıyorlar, o kızıl napıyor acaba?

arkadan bir ses geldi

D: "KACCHAN!"

LANET OLASICA İNEĞİN NE İŞİ VAR LAN BURDA? NE ARA HASTANEDEN ÇIKTI DA GELDİ BU APTAL DEKU BOZUNTUSU!

D: k-kirishima... çok garip davranıyor.. seninle bir ilgisi olduğunu düşündüm ve o yüzden sormak istedim...

********************

diyecek birşeyim yok.gerçekten yok. aptal deku bozuntusuna haddini bildiremeyek kadar yorgun hissediyorum.

beni bu hale getiren o kızıl mı? ona karşı garip bir şeyler hissediyorum... bu his içimi daraltıyor sanki ölecekmişim gibi hissediyorum, ama ne hissettiğimi bilmiyorum...KAHRETSIN!

******************

n- ne ... ben bunları dışımdan mı söyledim....

D: K KACCHAN! SEN CİDDİ MİSİN? GERÇEKTEN ONU SEVİYOR MUSUN?

işte bu beni çok sinirlendirdi...

onu aldığım gibi duvara yapıştırdım ve karnının ortasına patlamalı bir yumruk geçirdim.

B: NE SAÇMALIYORSUN LAN SEN?! SADECE.. GARİP BİR HİS İŞTE! NE SEVMESİ NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN KAHROLASI DEKU?!

sadece bakmakla yetindi, ve karnını tutarak oradan uzaklaştı...

ama dedikleri aklımdan hiç çıkmadı.

sevmek, ha? nasıl bir duygu ki bu? hayatımda hiç böyle birşey hissetmedim.Acaba haklı mı? ben...

ben onu

seviyor muyum?

iyiki | kiribaku fanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin