Harry & Hermione
Hermione: Cidden anlamam mı sandın Harry?
Hermione: Beni öptüğünde gerçekten benden hoşlandığını düşünüp seninle konuşmayı keser miyim sandın?
Harry: Senin yemeyeceğini biliyordum, önemli olan Ron'du
Hermione: Malfoy neyle tehdit etti seni?
Hermione: Başından beri her şeyin farkındaydım, sadece gel ve bana kendin anlat istedim.
Hermione: Gelmedin ve şuan etrafındaki herkesi uzaklaştırmaya çalışıyorsun.
Harry: Anlamışsın işte
Hermione: Tabiki anladım.
Hermione: Malfoy'dan hoşlanmaya başladın, Ron da onun eşcinsel olduğunu yaydı.
Hermione: Ailesi anlayışlı olmazdı o yüzden bunu biz planlayarak yaptık sandı.
Hermione: Çünkü en başında kimseye söylemedim de demiştim.
Hermione: Sana inandı ve Ron öyle davranınca oyun olduğunu düşündü.
Hermione: Şimdi de intikam almaya çalışıyor.
Hermione: Ve bunu da seni sevdiklerinden uzaklaştırarak yapıyor.
Harry: Bu zekan beni korkutuyor
Hermione: Beni de...
Hermione: Ama anlayamadığım kısım seni neyle tehdit etti?
Harry: *fotoğraf*
Harry: Bununla
Harry: Weasley'lere gönderirmiş
Hermione: Ahh Harry, aptallık etmişsin.
Hermione: Sırf onun ailesi kendilerine zarar verdi diye ilişkini desteklemezler mi sandın?
Harry: Hayır alakası yok
Harry: Fotoğrafı onlara zaten gönderdim, Draco bana ilk attığında
Harry: Ama sinirini alsın istedim, dediklerini yapınca da alır ve benimle tekrar konuşur
Hermione: Mutlu olmayı fazlasıyla hakeden birisin Harry.
Hermione: Mutlu da olacaksınız, Malfoy her şeyin farkına varacak. O zaman daha yakın olabileceksiniz.
Harry: Cidden böyle mi düşünüyorsun
Hermione: Tabiki evet.
Harry: Teşekkür ederim Herm, sen olmasan kendimi bok gibi hissetmeye devam ederdim
Hermione: Ne demek :).
Görüldü...
******
Keşke buraları düz yazabilsem, çok iyi olurdu sadece mesajlarla anlatmak çok zor. Ama düz yazacak yetenek bende yok...