SABAH UYKUM

7.2K 138 14
                                    

Sabah uykusu kadar sevebilicegi biri lazım insan. SEN gibi, senin gibi, biraz da sana benzeyen.

°°°

Aşk öyle bir şey ki; binlerce ağır cümle ile gidemiyorsun ama lafı ile kapısına koşuyorsun.

°°°

Belki bir ömür benim olursun.

°°°

Belkide sadece bu yüzden zaman herşeyin ilacıdır.

°°°

Tüm samimiyetimle şunu söylemek isterim; etrafınızda hiç insan yokken ne kadar yanlızsanı, cok insan olduğunda da o kadar yanlız olabiliyorsunuz.

°°°

İlk başlarda o kadar güzel dursa da, kalıcı bir yalnızlık hep mutsuz eder ve zaman içinde alışkanlık halini alıp bazen bir ömrü harap eder.

°°°

Senden sonra ile başlayan cümleler olmasın hayatımda, senle birlikte kalsın bütün cümleler.

°°°

Belki de aşk; benim olanın senin olması, senin olanın bende yaşaması.

°°°

Hayat bazı kadrolara girmek istemez ve hep yedek kalmak istersin ama hayat seni şectigse yapacak bir şeyin yoktur.

"Kadrolu mutsuzlara"

°°°

Bazen kendinizi aptal hissetmek pahasına sizi mutlu edecek olan şeyi yapın.

" Seven bir adam dünyadaki en yakışıklı adamdır ve hicbir zaman seven bir kadından daha güzelini bulamazsınız. Hayat cok seveceğimiz birini aramakla bulmak arasında ğecip ğiden bir süreç ve bizim yapabileceğimiz en güzel şey doyasıya sevmek. Sabah uykusu kadar sevebileceği biri lazım insana. SEN gibi, senin gibi, biraz da sana benzeyen...

Çok seveceğin birini ararken bu hayatta, kitapların uykunu kaçırması ve sabah uykun kadar seveceğin birini bulman dileğiyle, İyi yolculuklar "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ahmet BATMAN SözleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin