Capitolul 5 Prietenia

31 0 0
                                    

Ce e asta? Prietenie? Prietenia nu prea o gasesti la toata lumea.Nu toti inteleg in ce consta prietenia, din pacate.
Traim intr-un secol unde toti suntem prieteni dar mai avem putin si ne omoram. Mai ales pe retelele de socializare. Acolo toti se inteleg bine si sunt cei mai buni prieteni. Dar cand sunt face2face (fata in fata) nu mai e aceasi prietenie. Nu ii inteleg.
Anyways. In aceasta relatie de prietenie ambele persoane trebuie sa se inteleaga . Daca nu e asa, atuci nu e in niciun caz o relatie de prietenie, ci amicitie sau doar o simpatie mica fata de acea persoana. Eu sunt intr-o situatie foarte...naspa. Nu stiu daca am o cea mai buna prietena mai ales un cel mai bun prieten.Nu cred ca mai am.
Lasandu-ma pe mine la o parte, iti dai seama ca ai un cel mai bun prieten cand cineva se ia de el/ea si te iei cu toti la cearta pentru el/ea ; cand ai o problema/are o problema si te intelege/ il|o intelegi perfect ; cand ai face si ai da orice numai ca sa fiti impreuna mereu ; cand nu iti pasa de ce spun ceilalti despre voi s.a.m.d.
Chestia e ca in aceste relatii se ivesc si certuri uneori. Niciunde nu e roz, pufos si se poate manca. Stii ca ai un cel mai bun prieten atunci cand nu dai importanta ce scoti pe gura, deoarece nu te va judeca(ma refer vorbe :))) )Stii ca ai un cel mai bun prieten atunci cand il consideri parte din familie, frate sau sora.Stii ca ai un cel mai bun prieten atunci cand citesti ceea ce scriu eu si asa este relatia voastra. *pentru ca Alina e lenesa, nu mai scrie si chestia cu "Stii ca ai o cea mai buna prietena cand.." Pentru ca da. Se aplica si la fete si la baieti *
Daca nu e asa la voi in relatie nu e nimic. Nimeni nu spune ca tot ce scrie aici despre prietenie trebuie sa fie absolut la fel. Cea mai importanta e chestia cu intelegerea si increderea. Daca le ai pe astea sunteti cei /cele mai buni/bune prieteni/ prietene <3
Certuri se ivesc, asa cum am spus, dar atunci cand esti suparat/a pe ea/el , nu trebuie sa te duci la colegi sa iti vorbesti cmb prieten/a de rau. In niciun caz sa dai de inteles ca v-ati certat. Habar nu ai cati sunt invidiosi pe prietenia voastra, deoarece si-ar dori si ei o asa prietenie. Spunandu-le sau dandu-le de inteles ca v-ati certat..nu faci tocmai bine. Le va place asta. Si pentru ca v-ati certat, nu o sa stati impreuna ,iar zvonuri si barfe vor iesi. Haters gonna hate. I hate 'em.
Eu mi-am cam terminat treaba aici. Mini tutorial despre prietenii si alte chestii doar la Alina :)). glumeam. Daca doriti sa scriu mai des si mai mult puteti sa imi lasati comentarii. De asemenea, daca va place ceea ce scriu sau daca aveti ceva nelamuriri, din nou puteti sa imi lasati mesaje, comentarii. V-am pupat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cine suntem noi?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum