Yeniden merhabaaa ^-^ internette oylesine dolanirken aklima bir grup daha geldi bu grup hakkinda arastirmam işte buuu ( vote ve yorumlarinizi lutfen unutmayin :( ))
Röportaj) PATI PATI Kasım 2011 – CNBLUE üyeleri nasıl insanlar?
CNBLUE’nun Japonya’daki büyük çıkış albümünün haberlerinin gelmesiyle beraber hayranların ve medyanın grup üyelerine olan ilgisi arttı. Grup üyeleri, PATİ PATİ dergisinin Kasım sayısına konuk oldular.
Yong Hwa nasıl biri?
Yong Hwa CNBLUE’nun lideri. Diğer üyeler kendisi hakkında yorumlarda bulunurken, gruba liderlik eden bir lider olarak gereğine uygun bir şekilde yorumları iletti.
Min Hyuk: YongHwa hyung en büyüğümüz. Bence grubun büyük ağabeyi olmak gibi bir şey. Çok güvenilir bir varlık.
Jong Hyun: Ayrıca sesi fevkaladenin fevkinde, müziğe çok büyük tutkusu var.
Jung Shin: CNBLUE’yu bir araya getiren varlık. O CNBLUE’nun lideri!
Min Hyuk: Evet, onsuz CNBLUE bir hiç…
Jung Shin: (Min Hyuk’un sözünü keserek) Fakat aslında, gerçek lider benim. (Herkes kahkahalara boğulur) Üzgünüm, bu bir şakaydı!
Jong Hyun nasıl biri?
Fotoğraf çekimi ve röportaj boyunca Jong Hyun, PATİ PATİ dergisinin son sayısını okurken en sevdiği Japon grupları heyecanla konuşuyordu. Bundan çok etkilendim. Rock müziğe duyduğu büyük aşkın aurasını yayan Jong Hyun’un CNBLUE’daki rolü ne?
Yong Hwa: Jong Hyun müzikte çok ısrarcı ve gitarı kalbinin derinliklerinden gelen bir sevgiyle seviyor. Bence onun sayesinde canlı performanslarda herkes CNBLUE’nun şarkılarını zincirinden kopmuşcasına coşkuyla dinliyor. Ve, ben etrafta yokken gençlere (Min Hyuk ve Jung Shin’i kastediyor) göz kulak oluyor.
Jong Hyun: Evet bu doğru (gülüyor).
Yong Hwa: Çocuklar! Çünkü Min Hyuk ve Jung Shin hala çocuk (gülüyor).
Min Hyuk: Ha?! (gülüyor)
Jung Shin: (gülerek) Eğer Yong Hwa hyung “CNBLUE’nun lideri”yse, Jong Hyun hyung da “yardımcı lider”.
Min Hyuk nasıl biri?
Min Hyuk 1991 doğumlu, Jung Shin’le aynı.
CNBLUE’nun en genç üyelerinden biri olmasına rağmen, üyeler arasında en güvenilen kişi. Min Hyuk’a yapılan iltifatları biraz olsun kıskanan üyeler var mı, yok mu? (gülüyorlar).
Yong Hwa: Min Hyuk insanlara her zaman kararlı ve olgun hisler veriyor. Ve grubun kalbi ve ana damarı olan bir baterist olarak müziğimize liderlik eden bir rolü üstleniyor. Ve, yüzü gerçekten çok tatlı ve çok popüler gibi görünüyor (gülüyor).
Min Hyuk: Bu bir iltifat mıydı?
Jong Hyun: Bu bir iltifattı! (gülüyor)
Yong Hwa: Ve onun dürüst kişiliğinden ötürü, her şeyi bütün yönleriyle tamamlar.
Jung Shin: Hep düşündüm ki… Fazlaca iltifat edilen tek kişi Min Hyuk, öyle değil mi? (gülüyor)
Yong Hwa: (gülerek) Pek çok farklı müzik türüne karşı büyük bir hevesi var. Bize her zaman yardımcı oluyor.
Jung Shin nasıl biri?
Jung Shin Min Hyuk’la yaşıt, bununla beraber grubun en genci.
Jung Shin, grup üyelerinin hislerini yatıştırmaya yardımcı olan bir “moral yapıcı”.
Jong Hyun: “Mutluluk virüsü” yayıyor (gülüyor). Her zaman güldürüyor.
Min Hyuk: Jung Shin’le aynı yaşta olmamıza rağmen, hyungların beni aşağılaması ve alay konusu yapmalarına karşı beni koruyor (gülüyor).
Jong Hyun: Albüm tanıtımı zamanlarında üzerimizde gerginlik ve stres vardı. Gerginliği üzerimizden atmamızda bize yardımcı oldu. Örneğin, stüdyoda herkes yorgun düştüğünde sadece onun yüzüne bakarak hepimizin yüzüne geniş bir gülümseme yerleşiyor (gülüyor).
Yong Hwa: Onun varlığı mutlu ediyor. Gecenin yarısında bile sıkı çalışan mükemmel bir bassist o.
BU KADARDI VOTE VE YOTUMLAR UNUTULMASIN LUTFENNN PLASE ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Araştırmalarım ^_^
Roman pour AdolescentsBu kitabımda koreye gidişim ve giderken neler çektiğimi paylaşıcam ve bence gayet eğlenceli olacak :) ayrica o hikaye yi yazmami isterseniz yazicam bana istediğiniz dizi k-pop k-drama arastirma yapmami isteyebilirsiniz iyi okumalar KORECANFAN LAR ^...