Super Junior

163 4 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu sefer de Süper Junior u tanitcam . Iste araştırmalarım ^_^

You're Beautiful derim de bana kattıklarından bahsetmeden nasıl geçerim:)

Dizi 2009'un sonlarında yapılınca, 2009'un en popüler şarkılarından Sorry Sorry'de dizide yerini almış. İşte bende Super Junior ile o zaman tanıştım. Çok geç kaldığımın farkındayım... :$

    Sorry Sorry klibini izleyip de Suju'nun performansına hayran kalmamak mümkün mü? Zaten çok kalabalık olmaları yeterince dikkat çekici... (Gerçi onları da 13 kişi görmek zor oldu artık:( )

    Grup hakkında o kadar çok şey var bildiğim ve bilmediğim; hangi birinden bahsetsem bilmiyorum. Bu 13 kişilik devasa boyut herşeyden önce çok iyi bir ticaret kaynağı. Bana göre insanın elinde Suju gibi grup olsun para kazanmak için başka birşeye ihtiyaç kalmaz. Adı bu aralar çoğunlukla adaletsizlikle ve zalimlikle alınan SM Entertainment Şirketi Super Junior'ı oluşturmakla çok iyi bir seçim yapmış.

    Grup ilk başta 12 kişi ile kurulmuş. Çin'li üyesi ile ülke dışına açılmayı en baştan kafasına koyduğu belli şirketin. Daha sonra gruba Kyuhyun'un da katılması ile grup 13 kişi olmuş.

İlk başlarda asla inanmazdım hepsinin adını tek tek bileceğime. Çok karıştıyordum. Şu şuydu, bu bu muydu? ay bu kimdi:S derken beynim ezogelin çorbasına dönüyordu. Ama şimdi yaşlarına kadar herşey zayıf hafızamda kuvvetlice tutunmuş durumda.:))

    Eh dedik ya SM iyi bir seçim yapmış. 13'üde pek yetenekli maşallah... Oyunculuk yaparlar, söz yazarlar, beste yaparlar, koreografi oluşturarlar, sunuculuğa meraklıdırlar, boy boy resim çekinip modellik yaparlar, gelsin reklamlar, gitsin tv programları; sağa dön Suju, sola dön Suju, önüm-arkam-sağım-solum ebe aman işte Suju...:) (Kore'deki çocuklar böyle oyun oynarsa yakında şaşırmasın kimse:) )

Neredeyse herşeyi kendileri yapan, yapmasa da yapmaya yetenekli olan 13 yakışıklı çeçik göz:)

Peki isimleri ne bunların? Madem o kadar uğraştım öğrenmek için hemen öğrendiğimi sizlere de aktarayım:)

- Sol baştan say! :D

                 SARANGHAE ^_^ ♡

Kore Araştırmalarım ^_^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin