Każda historia przyjaźni ma swój początek i koniec... Tej to już koniec.. -Każdy przyjaciel może nagle stać się Twoim wrogiem. -Ile jestem Ci winna, ile policzyłaś mi za swą przyjaźń... -Są ludzie bezcenni ...a dla niektórych szkoda opisu.. -Niektórych najlepiej poznaje się wtedy, gdy odchodzą ... -Mogła to być przyjaźń na całe życie... szkoda... - Zawiedli mnie ludzie których przyjaciółmi nazywalam... Odebrali resztki złudzeń by wierzyć że przyjażń jest trwała ' - i wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o przyjaźni.. - fałszywość jest jak olej, zawsze wypływa na powierzchnię wody. -Widzę Twój opis, same płaczące emotikony, kiedyś od razu napisałabym co się stało. dziś tylko się z tego śmieje. -To boli, kiedyś blisko teraz sobie obcy ludzie i trudno tak musiało być, nie mam złudzeń nie mam pretensji, nie czuję nienawiści wszystkiego najlepszego, obcy jest mi smak zawiści -Aż Twój głos nagle zniknął i nawet nie było mi specjalnie przykro. -I choć twoja przyjaźń straciła dla mnie wartość, to znam ludzi dla których żyć warto.. - To uczucie, kiedy rozmawiasz ze starym przyjacielem i zdajesz sobie sprawę, jak bardzo twoje życie się zmieniło . - Nie gniewam się. Ja po prostu mam dość, tych rozczarowań, każdego dnia. - Bo czasem nawet najlepsza przyjaciółka może wydawać się całkiem obcą osobą..
CZYTASZ
Smutne cytaty
De Todo„Ostatecznie, dla należycie zorganizowanego umysłu, śmierć to tylko początek nowej wielkiej przygody." J. K. Rowling