PAPPA REKTOR!!!!!!

253 9 0
                                    

Atinas P.O.V

"OMG!!!! Takk!" Ropte jeg og hoppa. Jeg skal på Spesiall skole i Sverige! "Det var pappan din sin ide" sa mamma og smilte.

000000000000----------000000000---------00000000000----------0000000000

(På style)

"Hei pappa" sa jeg og gikk inn på kontoret hans. Pappa så på meg og smilte. "Hei prinsessa mi" sa pappa å ga meg en klem. Pliss ikke si det på skolen! "Så gleder du deg?" Spurte pappa og så på meg. Jeg nikket og smilte. "Du skal gå i klasse studio 9o. Når du har dans 9d. Når du har Sang 9f. 9m når du har musikk. 9k når du har kuns. Og i sal 9s. Når du har OTFM (opptre for mennesker)". Sa pappa og smilte. Pappa reiste seg opp og gikk to døra, jeg fulgte etter ofc.

Jeg fulgte etter rektor (pappa) til et rom. Jeg hørte mye støy ut av rommet. Jeg så på pappa. "de venter på at danse læreren skal komme" sa pappa og smilte. Pappa åpnet døren da ble det helt stille. Alle så på meg. FAEN!! " God morgen rektor" sa alle og reiste seg å sto perfekt og smilte. wow!! Jeg så på pappa. "god morgen klasse" sa pappa og smilte. "hvem er hun" spurte en jente. "Dette er Atina Falck" sa pappa og smilte. "Hvor er Mr. Enestad?" spurte pappa. Enestad? Kan det være Oscar fra TFC? " han skulle bare snakke med Mr. Akselsen."sa en annen jente. "ok" sa pappa og gikk ut.

"Hei jeg heter Alexsandra" sa hun som spurte hvem jeg var. "Hei" sa jeg og smilte "bli med meg du" sa Alexsandra og smilte. Alexsandra introduseerte meg til Leone og Roxi. De var egt veldig snille. etter noen min kom læreren inn og enn annen gutt in, det var Oscar! "Er ikke det Oscar fra TFC?"spurte jeg jentene. "ja han er kjekk ikke sant?" sa Leone og blunka til meg. Jeg ga henne et MHM blikk. Så begynte vi fire og le. "Hvem er dette?" spurte Mr. Eriksen og så på meg. "Dette er Atina Falck" sa Roxi og smilte. "Hyggelig" sa Mr. Eriksen og smilte til meg. Da Oscar gikk forbi meg blunkan til meg? Jeg smilte tilbake. Alexsandra så på meg med et pedo blikk. Jeg bare himla med øyene og hørte på Mr. Eriksen. "Atina setter du deg der og ser på i dag?" Spurte Mr. Eriksen og smilte til meg. Jeg smilte tilbake og nikket å gjorde som jeg fikk beskjed om.

(Etter timen)

Wow disse elevene her er gode. Jeg kommer aldri til å nå de igjen. I det fikk jeg melding (?) av Alex (Alexsandra) der det sto 'kjekk kjendis ser på deg' jeg merka at jeg rødma og lata som ingen ting. "okei klasse takk for i dag da ses vi i morgen" sa Mr. Eriksen og smilte. Jeg reiste meg men da tok Oscar takk i armen min. "Kan jeg snakke med deg litt Atina?" spurte Oscar og smilte til meg. "Ja så klart Oscar" sa jeg og smilte tilbake. "Så hva vill du snakke om?" spurte jeg Oscar. "Jeg lurte egt på om du kunne tenke det at vi to kunne ha blitt bedre kjent og øve på dans sammen" sa Oscar og smilte. "Ja hvorfor ikke" sa jeg og smilte.

Eyyo Foooer! Dette er en ny bok håper dere likern :)

Spesial skolen <3 (TFC)Where stories live. Discover now