Atinas P.O.V
"Ja" sa Oscar og kyssa meg. Oscar vendte på oss så jeg lå nederst. Mitt første kyss! Med OSCAR JHON INGVARD ENESTAD!!!!! Oscar stoppa og så på meg. "Unnskyld..." Sa Oscar og satte seg opp. Han så lei seg ut. "Ikke si unnskyld, det er bare det at jeg aldri har kyssa noen." Da jeg sa det så Oscar på meg med store øyer! "Serr! Hvorfor har ingen gjordt det før jeg mener du er jo perfe..." Jeg avbrøyten med at jeg kyssan. Gutter er så rare. Oscar lå seg oppå meg. Han begynte å ta på meg. Plutselig merka jeg en hånd ved rompa. Oscar drev og tok meg på rompa. Det var behagelig. Etter en stund merka jeg at hånda til Oscar var mange andre steder. Da han kom til et sted jeg ikke ville bli tatt tok jeg takk i hånda og gikk ut av kysset. "Nei Oscar" sa jeg og lo. "Ok babe" sa Oscar og la seg i senga. Jeg la meg i armene hans. Vi lå og så på hverandre en stun før mobilen min ringte. Gad!!! Jeg snudde meg og så på mobilen.
(A= Atina M= mamma)
A "hei mamma"
M "hei hvor er du?"
"Si at du er med kjæresten din" visket Oscar i øret mitt.
A "jeg er at typen min"
M "jaja... Kunne du ha tenk deg og passe firlingene?"
A "ja jeg skal bare spøre typen min"
"Oscar blir du med og passe firlingene?" Spurte jeg og smilte. Oscar så på meg og smilte. "Ja så klart alt for deg" sa Oscar og kyssa meg på munnen.
A "ja vi kan passe på dem"
M "så bra kommer dere om 10 min?"
A "ja"
M "okei hade"
A "Hade"
Mamma!!!!! "Vi må dra om 5 min" sa jeg og så på Oscar. Oscar så på meg og smilte. Etter det tok Oscar og kyssa meg på munnen. Vi lå sikra og kyssa i 3 min. "Nå må vi dra." Sa Oscar og smilte. Vi gikk ned og hadde på oss kler. Oscar gikk for å hente skuteren.Oscars P.O.V
wow jeg og Atina er faktisk sammen. Jeg tror jeg ble litt for kåt så lenge jeg begynte å ta på henne og sånn. Jeg sat meg på skuteren og kjørte bort til Atina. Da Jeg kom ditt sto Anna og bitchene hennes der... "så Atina.... " Sa Anna. "Så hva?" Spurte Atina. "Hvordan var det å ha Oscar i senga? Var han og Ozzy snille eller?" Spurte Eline. De hurpene. "Vi hadde faktisk ikke det. Oscar lærte meg trina i dans." Sa Atina med bestemt stemme. "sikkert... Jeg tror at. Oscar bare kommer til å ligge med deg så kommer han til å slå opp" sa Tina. "Dere vet at det ikke er sant. Jeg elsker faktisk Atina og jeg lar ingen bitcher ødelegge for oss." Sa jeg og holde rundt midja til Atina. Jeg ga henne et lite kyss på hodet. "Sikkert....... Men jeg vet en ting Oscar Enestad." Sa Elisabeth. "Hva da?" Sa Jeg med sinne i øyene. "Alle vi vet uten om Atina at du hadde stå da du kom inn i 9m" sa Eli. Faen det er sant. "Jaha. Kom Babe vi må dra nå." Sa jeg og smilte til Atina. "Så dere rømmer nå?" Sa Tina. "Kom" sa Atina og to armen min så dro vi. "Ikke bry deg om Tina." Sa Atina. "Det så ut som dere kjente hverandre" da jeg sa det var vi fremme. "Ja hun er tvillingen min." Sa Atina med tårer i øynene. Jeg så på Atina og kyssa henne på munnen. "Det var faktisk sant" sa jeg. "Hva da?" spurte Atina. "At jeg vil ha deg i senga. "Karnsje i kveld." sa Atina og kyssa meg.
Atinas P.O.V
"Hei vi er hjemme!" Ropte jeg da vi kom hjem. "Atina" ropte Amalie,Amanda,Aksel og Amandus i kor og kom løpende. Firlingene er 14 år. "Mr. Enestad hva gjør du her?" Spurte pappa.pappa! "Hei du må være typen til Atina" sa mamma og hilste på Oscar "ja det er meg fru. Falck." Ja Oscar og smilte. Wow for en gentleman. "Hæ er dere sammen" sa pappa. "ja sir" svarte Oscar høffelig "bare kall meg Frank" sa pappa og smilte. "Okei Frank" sa Oscar. Da begynte Oscar og pappa å le. Det samme med meg og mamma. "Hva med dem fru. Falck hva heter de?" Spurte Oscar høffelig. "Jeg heter Mia" sa mamma og smilte. "For et vakkert navn Mia" sa Oscar og smilte. "Nemen Atina. Litt av en gjentelman du har" sa mamma og smilte. "Da må vi dra... Ikke finn på noe tull mens vi er borte! Spesielt du Oscar" Sa pappa bestemt. "PAPPA!" Ropte jeg! "Mamma kan jeg overnatte til Oscar i natt?" Spurte jeg ellegant. (Atina og familien Hannes er en elegant familie) "Ja."sa begge to samtidelig. I det gikk begge ut døra og forsvant. "Atina hvor er Tina?" Spurte trillingene som tydelig vis hadde kommet ned. "Vet ikke..." Sa jeg høffelig. Hun er med bitchene!
*EYYO FOOOER!!! DERE BESTEMMER HER
Dirty
Love
Hvem skal være med i neste kapittel - Martine-Amalie
YOU ARE READING
Spesial skolen <3 (TFC)
RandomAtina er en jente på 14 år. På 15 års dagen sin finner hun ut at hun skal begynne på en skole for spesielle unge. Denne skolen skal hun Lære Dans,sang,musikk,kunst og å opptre på sene. Hva skjer når hun finner ut at hun går på en skole der The Fooo...