Ep-2

276 27 1
                                    

Zawgyi

⏰ At 5 o'clock

က်ေနာ့္ရဲ႕မနက္ခင္းက သူမ်ားေတြ လိုေတာ့ သာယာမေနခဲ့ဘူး....

မနက္ကို အေစာႀကီးထကာ တစ္အိမ္လံုးအတြက္ မနက္စာကိုျပင္ဆင္ေပးရတယ္....

အလုပ္သမားေတြ ႐ွိေနေပမယ့္လည္းေပါ့...

ပါးပါးမႏိုးခင္အားလံုးအဆင္သင္ျဖစ္ရမည္ဆိုေသာ္ သူမရဲ႕စကားေၾကာင့္....

အိပ္ခ်င္စိတိကိုေဖ်ာက္ကာ ကိုယ္လက္သန္႔စင္ပီး.....
အိမ္ေတာ္ရဲ႕မီးဖိုေခ်ာင္တြင္စားေသာက္ဖြယ္ရာမ်ားကိုျပင္ဆင္လိုက္တယ္.....

ျပင္ဆင္လို႔အပီးမွာေတာ့ 7:30 am ဖစ္ေနပီ...

ေရအျမန္ခ်ိဳးကာ ေက်ာင္းကိုသြားရန္ bus🚍 ဂိတ္ကိုေျပးရေလတယ္.....🏃🏃

××××××××××××××××××××××××××××××

ဝမ္အိမ္ေတာ္မွာေတာ့ ဝမ္မားမားက ဝမ္ကာလနဂါးကို ႏိုးေနသံမ်ားနက္ သာယာလို႔ေနတယ္......

ဝမ္မား➡ဟဲ့...ဝမ္ရိေပၚ...နင္ထမလား..ငါမုန္႔ဖိုးဖ်က္ရမလား...

ရိေပၚ➡......

ဝမ္မား➡နင္ကမထဘူးေပါ့ေလ....နင့္ပေထြးကိုငါသြားေခၚလိုက္ရမလား..😏😏

ရိေပၚ➡အယ္....မားေရ...အ့လိုမလုပ္ရဘူးေနာ္..သားေလးက ခ်စ္လို႔ ၾကည္စားလိုက္တာပါ...ေနာ္..

ဝမ္မား➡ပေထြးဆိုတဲ့အသံၾကားတာနက္...အပိုးကက်ိဴးသြားတာပဲ....

ရိေပၚ➡သားသားက အ့ပေထြးကိုေၾကာက္တာ မားသိရက္နက္....

ပေထြးဆိုလို႔တျခားသူလို႔မထင္လိုက္ပါနက္ေနာ္....
အ့တာ ဝမ္အိမ္ေတာ္ရဲ႕သခင္ႀကီး... ဝမ္ပါးပါးကိုေျပာေနၾကတာပါ....

ရိေပၚေလးက ဝမ္ပါးပါးဆိုရင္ေၾကာက္တာမွ... ႐ွဴးပါထြက္က်တာပါ....

ေၾကာက္တယ္ ဆိုတာကလည္း... သူမဟုတ္တာလုပ္တဲ့အခါမွပါ...
သူသာမွန္လို႔ကေတာ့ ပုတ္ေလတဲ့ငါးပိ ႐ွိတယ္လို႔ေတာင္မထင္ပါဘူး....

ဝမ္မား➡နင့္အေပါက္ကိုပိတ္ပီး ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္...ပီးရင္ဆင္းလာခဲ့....

ရိေပၚ➡ဟုတ္..

ေက်ာင္းသြားရန္ျပင္ဆင္ပီး မနက္စာစားကာ....
ခ်စ္လွစြာေသာ ဝမ္ပါးပါးကေက်ာင္းလိုက္ပို႔ေပးေလရဲ႕...

အရိပ္ေလး (A Little Shadow) Where stories live. Discover now