on iki

2.9K 194 293
                                    

smut vardır rahatsız olacaklar okumasın

—————————————————

minho yazı yazmaktan yorulduğunu anlayınca kalemi elinden bıraktı ve sevgilisini izlemeye başladı.

'ders çalışırken ne kadar da çekici' diye geçirdi içinden.

bir süre sonra üzerinde bakış hisseden jisung kafasını kaldırarak minhoya baktı.

-bir şey mi oldu sevgilim?

minhonun göz rengi olduğundan daha da koyu geldi jisunga

-hayır sadece yoruldum.

jisung anlayışla kafasını salladı. kuruyan dudaklarını yalayarak kaldığı yerden devam etti yazısını yazmaya.

minho ise bu haraketten sonra istem dışı jisunga yaklaşarak tekrar gözlerini birbirine sabitledi. aralarında bir kaç cm vardı ve her an birbirine değecek gibiydi yüzleri.

jisung ani hareketle biraz korksada belli etmedi. ama minho onun sert yutkunusundsn korktuğunu anlamıştı.

minho, ilk önce jisungun gözlerinin en derinliklerine baktı. daha sonra pembe dudaklarına.

ikisininde nefes alışları birbirinin yüzüne çarparken minho biraz daha yaklaştı ve kendi dudaklarını jisungun dudaklarıyla birleştirdi.

jisung sevgilisinin dudaklarını kendi dudaklarında hissedince şaşırsa da çok geçmeden karşılık verdi.

ikiside nefessiz kalıncaya kadar öpüştükten sonra nefes almak için ilk jisung ayrıldı.

ama minho buna doymuş gibi durmuyordu
(başlıyorum inş boka sarmam flxlllxlxdl)

-jisung-ah

öpülmekten şişen dudaklarıyla cevap verdi

-efendim?

cümle kurmadan tekrar jisungun dudaklarına yapıştı ve onu oturduğu yerden kaldırıp kucağına aldı. yavaş adımlarla -ve öpüşerek- jisungun yatağına bıraktı onu. daha sonra kendisi de ağırlığını vermeden jisungun üzerinde yerini aldı.

jisungdan ayrılarak,

-bana güveniyor musun

minhonun sorduğu soru ile neyi kast ettiğini anlayan jisung biraz duraksadı. beyni ile düşünmeye çalışıyordu ama bel altı buna pek izin vermiyordu.

kalın sesi ve kendinden emin söylediği cümleden sonra jisungun gözlerine odakladı gözlerini minho.

jisung cevap vermek yerine minhonun ensesinden tutarak tekrar dudaklarını birleştirmişti. cevabı anlayan minho öpüşmeşerinin içine bir de dilini katmıştı

ani gelen ıslak şeyle jisung boğuk bir inleme bıraktı minhonun ağzına.

minho daha fazla dayanamayarak ilk jisungun kıyafetlerini sonra da kendi kıyafetlerini çıkardı.

üzerinde baksır hariç hiç bir şey kalmayan jisung aniden utanınca minho gülümsedi.

-bebeğim.... utanma ama

-kolaydı sanki

-ama sende birazdan beni göreceksin hem daha ben seni görmedim ki ;)

jisungun dudaklarına inip hafif bir öpücük kondurdu ve boynuna inerek oraları ısırıp yalamaya başladı.

-mmgh....

jisungun inlemedini duyduğunda gülümseyip biraz daha aşagıya inerek belli belirsiz karın kaslarını da yaladı ve öptü

baksıra bakıp gözlerini jisunga çevirdi.

jisunga göz kırparak yavaşça üzerindeki tek parçayı da çıkartı.

sertleşen penisi ilk önce eline alarak sıktı. daha sonra baş parmağını penşsin ucunda daireler çizdirmeye başladı

-ııgh m-minho

minho peniisi ağzına alarak emmeye başladı. jisung, minhonun her hareketiyle kendinden geçerken minho bu işi büyük bir zevkle devam ettirdi.

sonunda büyük bir inleme ile boşalan jisungun tüm menilerini yuttu minho.

jisung kendini gökyüzünde gibi hissederken minho iki parmağını jisungun ağzına attı

-em

parmakları emen jisung minhoya bakıp gülümsedi.

-içimde istiyorum

minho duyduğu cümle ile parmağının ikisini aynı aynı jisungun içine iktirdi

-aah.... aa-acıyor

-sakin ol bebeğim.

minho biraz daha makas hareketleri yaptıktan sonra kendi baksırını çıkarttı ve jisungun deliğine konumlandırdı.

-hazır mısın

-evet babacık

jisung kısık sesle söylediğinde minho çoktan duymustu ve yavaşça jisungun içine girmeye başlamıstı.

-aahhh çok.... çok darsın

-aa-acıyo min-minho

minho ağlamak üzere olan sevgilisinin yüzüne eğilerek dudaklarını tekrar birleştirdi. o sırada da penisinin tamamını jisungun içine yollamıştı.

jisung alıştığında minho hızını arttırarak zevkin doruklarına çıkmıştı,çıkarmıştı.

ikisi de aynı anda boşaldıgında minho yavaşça jisungun içinden çıktı ve yanına yattı.

-çok güzeldin bebeğim

jisung hala kendine gelememiş bir biçimde bayık gözlerle baktı sevgilisine

-seni seviyorum minho

-bende seni seviyorum bebeğim


















ilkkez yazıyorum smut inş becermişimfir kdfkldlgldl

my baby | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin