Imaginea puterii

9 1 0
                                    

 Timpul trece tot mai repede in Transilvania.Micuta Feli devine treptat o adolescenta,ea bucurandu-se de acest lucru enorm.La celalalt capat,se afla parintii adoptivi ai acesteia care sunt foarte ingrijorati datorita intoarcerii lui Thanatos.

 Pentru a invata a-si stapani puterile care urma sa le fie tot mai puternice,tatal acestuia isi ia rolul de protector dar si invatator pentru Feli.O invata multe lucruri despre varcolaci si cum ar trebui sa-l infranga aceasta pe Thanatos.In cartea vietii ei gasesc numeroase secrete nestiute nici de soare nici de luna cea mare.Timpul trece,puterile Feliciei devin tot mai mari,uneori nu reuseste sa-si stapaneasca puterile dar incearca din greu.Ea stie ca este unica persoana care poate salva lumea de intunericul vesnic care va sa vie odata cu aparitia lui Thanatos.

Colindand Transilvania in lung si in lat pentru a invata mai multe lucruri despre varcolaci si despre ea insasi ea afla alte lucruri nestiute pana atunci.Afla despre transformarea care are loc doar in unele nopti cand lumina lunii cade deasupra lacului Diavolului din inima Transilvaniei care se afla aproape de castelul Huniazilor.

In partea de munte a Transilvaniei,se zvoneste ca se afla un intelept care a avut multe intanliri cu varcolaci.Ajungand acolo,Feli se lasa invatata unele taine si ritualuri.Drumul pana acolo,pe varful muntelelui Devil Retezat a fost unul greu deoarece a trebuit sa merga singura.Mentorul ei de acolo se dovedeste a fi Thanatos care o va controla din umbra pana la venirea zilei in care va avea destula putere pentru a se intoarce.

FeliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum