Pov: Shennon
Goh zeg wat een eikel die Kay. Hmmm maar wel een lekker ding. Okee maar nu heb ik dus met die griezel te maken. Hij komt steeds dichterbij. Hij pakt me bij mn shirt en trekt me omhoog. Hij ruikt aan me, en laat me weer vallen.
Echt mensen zo'n raar iemand heb ik nog never gezien. Ik dacht ff dat ik raar was.
'Gatver wat doe je?'
'Ik ruik aan je' zegt hij met een zware stem.
'Durf je je lelijke gezicht soms niet te laten zien?'
Hij trekt zijn capuchon af.
'Kay?!'
Hij slaat de deur dicht. Hmmm Kay kan zich wel heel snel omkleden. En Kay heeft geen litteken naast zijn oog. Hij heeft een tweelingbroer!
Ik neem een slokje van het water wat ze net neergezet hebben en neem een grote hap van het brood. Het is taai droog brood wat mijn moeder de eendjes nog niet eens zou gunnen. Ik tuf het uit.
'Getss wat goor!'
De deur gaat weer open. Dit keer is het Kay.
'Sorry Kay voor daarnet'
'HOU JE BEK!'
Ik krijg een klap in mijn gezicht en een deken toegeworpen met wat boeken. Kay kijkt nog even naar me en dan sluit de deur weer.
Ik ben bezig de kamer te bekijken met een blauw oog, daardoor zie ik echt heel veel. Heel leuk hoor om boeken te geven maar het is hier pikdonker dus ik kan niet lezen. De kamer is zo ongeveer 4 meter bij 4 meter. Niet echt veel ruimte. Het ruikt er muf en uit een mini raam en onder de deur vandaan komt een klein streepje licht.
'Omg gaat iemand me nog redden ofzo? Waar blijft mijn prins op het witte paard?'
'KOP DICHT!'
Word me toegeroepen vanaf de gang.
Hmmm daar staat dus iemand.
'Heej gabber, kom is ff, ik wil je wat vertellen.'
Er komt geen beweging en het blijft verder stil.
Okee laat maar. Slechte actie. Ik ben echt zoooo dom.
Dan word de deur opengegooid en ik krijg een schop in mijn buik. Mijn polsen worden strak vastgebonden achter op mijn rug. De touwen snijden in mn polsen. Ik probeer tegen te stribbelen maar krijg nog een trap. Dan komt er een tweede vent die me een blinddoek voor doet. Ik zie niet wie het zijn. Misschien Kay, misschien zijn broer.
'Blijf van me af! Wat moeten jullie?' Ik bijt een van de mannen waardoor ik een klap krijg. Dan gaat er ook een doek voor mijn mond, het voelt alsof mijn mondhoeken uitscheuren, en ik proef bloed in mijn mond.
Ik word wild overeind getrokken en moet lopen. Ik loop blindelings vooruit. Af en toe loop ik tegen een muur aan en word een andere kant opgestuurd. Ontsnappen is nu ook geen optie.
'LOPEN!'
Ik probeer me los te rukken als hij me hard bij mijn arm pakt. Hoe harder ik tegenstribbel, hoe harder hij knijpt. Het gaat zeer doen en ik heb het idee dat mijn bloed niet meer kan stromen. Net als ik het idee heb dat mijn arm eraf gaat vallen laat hij voorzichtig los.
'Kom chickie, ga de auto in' fluistert hij in mijn oor. Er is iets dreigends te horen in zijn stem.
Hij drukt een kus in mijn nek. Ik probeer hem weg te duwen maar kan niks. De doek voor mijn mond word weggehaald.
'Oow mag ik nou weer wel praten' schreeuw ik.
'Ja das gezellig'
'Waarom moet ik mee? Wat gaan jullie met me doen?'
'Je gaat voor ons werken'
Er valt een doodse stilte. Werken? Wat bedoeld hij daarmee?
-------------------------------------------
Dit hoofdstuk is weer door thebunnies geschreven! De volgende weer door marliesxx!
VOTE AND COMMENT PLEASEEE
JE LEEST
Change is possible
Teen FictionShennon is een super rijk meisje die alles heeft wat haar hartje begeert, Ze gaat met haar ouders en haar iritante broer Collin op vakantie. Maar die vakantie gebeurd er wat met Shennon waardoor alles veranderd en niks zo is als het lijkt.