hoofdstuk 9

97 5 1
                                    

Met trillende handjes loop ik na de deur, waarom ben ik hier?! Ik ga dus echt niet in één kamer met één of andere enge vieze gast zitten bleh vreselijk.

"Jenna loop is door we hebben niet de hele dag de tijd" schreeuwt ze me toe, "Waarom zou ik?!! Ik ga geen hoerenwerk doen! HOER!" Schreeuw ik zo hard mogelijk terug, pff kan ze wel met der sletten make-up bleh.

"Je praat nog één keer zo tegen mij en je krijgt klappen" zegt ze rustiger.

Shit Het zal wel moeten, mijn hart klopt in mijn keel en ik loop de kamer in.

Nee gatver ik wil dit niet, voor mij staat een bed en er zit een man.

"Hallo lekker ding" zegt hij grijnzend.

"Kom je even naast mij zitten?" en hij klopt op het bed.

Help wat een engerd, zwijgend loop ik naar het bed en ga naast hem zitten.

De engerd gaat dichter bij mij zitten, ik schuif een stukje verder noway dat ik vlak naast die pedo ga zitten.

Hij pakt me arm vast en trekt mij naar zich toe, "blijf van me af viespeuk!" zeg ik met een schorre stem. "Schatje we gaan genieten van elkaar" fluistert hij in mijn oor.

Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam, ik haat hem.

Onverwachts tilt hij mij op en gooit me op bed, nu lig ik letterlijk naar hem toe. "Zo schat nu gaan de kleertjes uit!!" hij loopt grijnzend na mij toe, ik knijp mijn ogen dicht van angst gatver de gatver.

Hij gaat met zijn handen langs mijn jeans.

Asjeblieft laat dit zo snel mogelijk voorbij zijn..

-uur later-

De deur van mijn kamertje knalt achter mij dicht, half snikkend kruip ik naar mijn bed, vreselijk, ik haat het.

Weg van deze hoeren club met vieze pedos bah!

Er word op de deur geklopt en hij word opengegooid.

Kay. Wel de laatste persoon op aarde die ik wil zien.

Hij loopt op me af en op mijn bed zitten, hij kijkt mij aan "Sorry" zijn stem klinkt gebroken, zou hij dit menen?

"Waarvoor? Door jou zit ik hier! Pikvrucht" antwoord ik half boos, niet dat ik me boos voel eerder kapot gemaakt van binnen en van buiten.

"Ik.. Bedoelde.. Het niet zo"

Ik wend mijn gezicht af, wat moet ik nu weer antwoorden.

Hij kijkt me doordringend aan, die ogen waren ze altijd al zo blauw?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Weer hoofdstukjee af:)
Zoveel inspiratie voor dit boek hahaha;)
Comment wat je van dit hoofdstuk vond!❤ zou ik waarderenn;)

Nu is de beurt aan carinaa;)
Xxxx

Change is possibleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu