Uvod

679 23 18
                                    

Ona, sramežljiva djevojka s čistim, ne iskvarenim srcem, teškog života. Vrlo je dobra domaćica, nije mogla birati kao njene drugarice, što će upisati, ali po majčinoj želji uspješno je završila zanad za kuharicu. Obožava crtati, ima i talenat za crtanje, ali kako njena majka kaže; što ćeš ljudima prodavati slike, ako jedva imaju za kruh? No znala je da je majka u pravu, i ako nije bila sasvim u pravu, majku se sluša i uvijek je majka u pravu. I naravno, sve bi učinila da njezina majka bude sretna i ponosna na nju, kad jedino i nju za sada ima.

On je jedan od onih ljudi s kojima se jednostavno ne treba petljati, naravno ako želiš miran život. Zamjeriš li se takvim ljudima, lakše će ti biti učiniti samoubojstvo nego dospjeti u njihove ruke. Hladan pogled, čovjek od par riječi, oči koje su skrivale i najbolnije tajne, ledeno srce u kojem nema mjesta za ljude osim za svoga dva prijatelja, mnoge su pokušale dospjeti do njegovog ledenog srca ali ni jednoj nije dozvolio takvo što, bio je iznimno visok, privlačan, dobro građen muškarac. Izgled takav da mu ni jedna djevojka, žena ne može reći ne. Ni sa jednom nije ostao duže od jedne noći, sve su to bile 'lake' i 'nalickane' djevojke. Sve do jedne večeri, kad je igrom slučaja provirio na vrata jedne prostorije, doduše stare sobe u kojoj se nalazila jedna sićušna djevojka, predivne duge, crne nakovrčane kose, kako leži na podu i crta neki portret starijeg čovjeka i tad je po prvi put nakon dugog vremena čuo tihi, očajni plač. Nešto mu nije dalo mira i morao je otići bliže vidjeti kako izgleda ta djevojka i zašto plače nad portretom, a znao je da ne smije ući unutra... Ali on je jednostavno takav, sve će učiniti što želi, ako treba biti će i krvi. Ali on kad jednom zavoli, voli makar i uzaludno.

Neuzvraćena ljubav Where stories live. Discover now