In order for some sort of order, ta-da, these rules and general warnings have been established.
(A lot of these are just random stuff, not actual serious rules)
♖♖♖
1. 𝑩𝒆 𝒏𝒊𝒄𝒆. 𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆𝒅, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔 𝒂 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅, 𝒔𝒐 𝑰 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒑𝒑𝒓𝒆𝒄𝒊𝒂𝒕𝒆 𝒊𝒕 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒏𝒊𝒄𝒆. 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒓𝒖𝒅𝒆 𝒕𝒐 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒐𝒓 𝒕𝒐 𝒎𝒆. 𝑰 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒃𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒏𝒊𝒆𝒏𝒕 𝒔𝒊𝒅𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒓𝒆𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒆𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓𝒂𝒃𝒍𝒚. 𝑨𝒍𝒔𝒐... 𝒐𝒃𝒗𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝒂𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒂𝒊𝒏 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒕𝒂𝒈𝒐𝒏𝒊𝒔𝒎 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎, 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒐𝒑𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒊𝒅𝒆𝒔, 𝒔𝒐 𝒊𝒇 𝑰 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒚 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒆𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝑫𝑶 𝑵𝑶𝑻 𝑻𝑨𝑲𝑬 𝑰𝑻 𝑷𝑬𝑹𝑺𝑶𝑵𝑨𝑳𝑳𝒀 𝑨𝑵𝑫 𝑨𝑪𝑻𝑼𝑨𝑳𝑳𝒀 𝑺𝑻𝑨𝑹𝑻 𝑨𝑹𝑮𝑼𝑰𝑵𝑮.
2. 𝑰𝒇 𝑰 𝒂𝒄𝒄𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒈𝒉𝒐𝒔𝒕 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖, 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒅𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚. 𝑰𝒇 𝑰 𝒅𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓 𝒊𝒎𝒎𝒆𝒅𝒊𝒂𝒕𝒆𝒍𝒚, 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒓𝒐𝒕𝒆. 𝑰𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 𝑰'𝒎 𝒃𝒖𝒔𝒚. 𝑹𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓, 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒊𝒏-𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒆𝒕 𝒓𝒆𝒔𝒕𝒓𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔, 𝒔𝒐 𝒊𝒇 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒄𝒉𝒖𝒏𝒌 𝒐𝒇 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒐𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆.
3. 𝑨𝒍𝒔𝒐 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆𝒅, 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒊𝒏 𝒊𝒇 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝑰'𝒎 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒐 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒓 𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒆𝒂𝒎 (𝑰 𝒆𝒏𝒄𝒐𝒖𝒓𝒂𝒈𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐𝒐, 𝒏𝒐 𝒔𝒉𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒓𝒂𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔), 𝒔𝒐 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒆 𝒖𝒑𝒅𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒓𝒆𝒈𝒖𝒍𝒂𝒓𝒍𝒚. 𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒊𝒄𝒖𝒍𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒆𝒙𝒄𝒊𝒕𝒆𝒅, 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒍𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏, 𝒃𝒖𝒕 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒕𝒊𝒗𝒊𝒕𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒔 𝒆𝒏𝒕𝒊𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒃𝒂𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒐𝒅.
YOU ARE READING
"'𝐓𝐈𝐋𝐋 𝐃𝐄𝐀𝐓𝐇 𝐃𝐎 𝐔𝐒 𝐏𝐀𝐑𝐓."│a sort-of CYOA story│
Fantasy[CREATOR'S NOTE: On hiatus, new OCs always welcome however.] **OPEN** "𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐥𝐢𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨...