Apparna m.m

1.6K 35 46
                                    

Om du vill ha en speciel text kan du använda SYMBOL KEYBOARD
ᎦᎩᎷᏴᏫᏖ ᏦᏋᎩᏴᏫᎪᎡᎠ ✵❁☠☤☏♕♧♪♯♲⌨⍟Ⅳ$¥æ∌∰≛⋆⇓⇘⇪⇞▩▴◍◌◫◮ℝℵ⁕ˁ

Där finns även massor av tecken.

En anan bra app till framsidan , är Instacollage. ( den har inget med instagram och gör det är bara framsidan som är lik.)
Du kan använda internet och sociala medier om du behöver några bra bilder.

Lite råd och tips.
•läs alltid igenom texten / kapitlet du skrivit så du märker stav felen inan dina läsare gör det.

•ta det lugnt , om dina läsare vill ha fler kapitel så är det lagom med ett kapitel varannan dag, men det går med lite längre mellan rum.
Men tänk på om du har läst någon bok, som aldrig blir uppdatera så har du ju lätt slutat läsa den!

•det är bra med att ha registrerat sin email adress så du kan kommentera och vota.

• om du ska skriva ett längre kapitel och du inte har så mycket fantasi, så kan man ju alltid fråga någon tex syskon, sina läsare eller någon kompis om vad som ska hända.

• den stora frågan är ju nu då, hur man blir får folk att bli intresserade av sina böcker.
Mitt tips är att varje gång jag uppdaterar någon av mina böcker
Så får jag alltid några fler läsare.
Och sen vill jag bara varna är för om man håller på med för många böcker då blir det jobbigt o stressigt när man måste uppdatera dom.

Om ni undrar något annat så kommentera på!

P.s ville bara tacka @-jjenny-
För alla fina och bra frågor.

Hur man gör bästa wattpad boken.Where stories live. Discover now