Ziua următoare Yaxeli îi spuse Ellei ca urmau sa meargă pe aleea Locton de unde urma sa își ia cărțile de vrăjitoare.
-Dar cum ajungem acolo? întreabă Ella speriata.
-Cu metroul pana în centrul orașului, iar apoi vei vedea.
-Dar nu avem tichete.
-M-am ocupat eu de asta. Acum hai sa nu mai pierdem timpul și sa mergem.
Plecară împreună spre stația de metrou. Se opriră exact în mijlocul orașului. Ieșiră și văzură o clădire mare și roșie.
-Cum de niciun om nu se uita la clădirea asta mare?
-Ei nu o văd! zice Yaxeli cu o nota ciudata în glas. Ei sunt Noni.Ei nu știu ce e magia. Acum vino nu mai avem mult timp.
Yaxeli trecu prin geamul clădirii. Ella se lua după el. În acel moment a reapărut pe o alee cu multe magazine.Aleea era cam inghesuita,
dar în același timp foarte interesanta.
-Bun! Hai sa mergem la Wizard Store.
-Unde?
-La librărie. zise Yaxeli surâzând.
-Bine. zice Ella nerăbdătoare.
Intrară într-un magazin mare unde toate cărțile zburau de colo încoace.
-Wow!! Ce interesant!!
-Bun eu îți voi cumpăra cărțile! zise Yaxeli, tu du-te la magazinul din fața și alege-ti bagheta. Ne întâlnim la cafeneaua din fața.
-Bine.zise Ella și pleca în graba.
Ea merse la magazinul de alături.Intra într-un magazin imens care părea mic pe dinafară și zise.
- Bună ziua! Îmi puteți alege și mie o baghetă?
-Nu... Nu vrăjitorii aleg baghetele, ci baghetele vrăjitorii. Numele meu este Gregorovitch. zice vrăjitorul bătrân. Uite, zice el cotrobaind printre cutii vechi, încearcă-o pe asta.
Fetița întinse mana și apuca o baghetă mare și lucioasa.
-Hai încearcă o vraja! zise vrăjitorul nerăbdător.
Ella se uita la el uimita,apoi mișcă mâna și una dintre cutiile vechi veni spre ea.
-Asta e!! E bagheta ta uite, îi lua bagheta din mână, o puse intr-o cutie, iar apoi intr-o punga, ești cu adevărat specială!
Ella mulțumi ,apoi plecă spre cafenea. Acolo îl văzu pe Yaxeli cu o bufnita în mână.
-Ce e cu bufnita? întreabă ea speriata.
-E cadoul de ziua ta.Stiu ca mâine vei împlini 12 ani așa ca ti-am luat o bufnita. zise Yaxeli încântat și se uita la bufnita alba ca neaua.
-Ce drăguț! zice Ella surprinsa.
-La școala noastră ,Drumstang, bufnitele aduc scrisori pentru elevi. spuse Yaxeli de parcă i-ar fi citit gândurile Ellei.
-Ooo...Am înțeles și lua bufnita. Mulțumesc!
-Bine Ella ne vedem mâine.
-De ce?
-Mâine începe școala. O sa vin sa te iau de la orfelinat le 8:30. Sa fi gata.
Dar înainte ca Ella sa mai spună ceva se trezi în camera ei de la orfelinat mica și goala.
CITEȘTI
Magie
Ciencia FicciónElla era o fata de 11 ani care avea o viață nu tocmai ușoară. Ea crescuse doar cu mama pana la 6 ani când aceasta si-a lăsat fata singura la orfelinat. Tatăl ei o părăsise la numai 3 ani. La orfelinat ea descoperă ca are puteri ciudate.