Intalnirea

266 16 1
                                    

 Pana astazi am fost o saraca  batjocorica , batuta si chiar  drogata pentru a merge la cersit pana la varsta de 12 ani. Astzi la varsta de 17 ani am fost adoptata. Parinti mei au fost dati disparuti de cand aveam 3 ani.  Am fost adoptata de o familie bogata chiar daca acum voi avea ce vreau umbrele trecutului vor fi mereu acolo si ma vor bantui.

Am ajuns in fata noii mele case , scuze castel , o vila cu 3 etaje un parter mare piscina in fata balcoane mari o casa superba, scuz eiar castel.

- Ariana , vei sta la etajul 3 camera ta e prima din fata .

- Multumesc , mama. Nu ma mai spus asa nicodata imi iau valiza si plec sus.

Camera mea rea mov pal cu alb patul in mijloc lipit de perete care wow era  o poza de a mea si scria Ariana patul abb cu cearceafuri mov 2 noptiere in fiecare clot pe noptierea am primit un telefon , wow dupapul mov cu oglinda o masa de machiaj cu multe cosmetice  alb si un birou mov cu alb si un leptop pe el , cand deschid dulapul vad haine de firma si cred ca scumpe si pantofi jos , Doamne e un vis .

Ma schimb intr-o pereche de blugi scurti albastri  un tricou alb si o palarie imi iau o pereche de ochelari si cobor jos

-Iti place?

-Da , multumesc foarte mult si ii imbratisez

-Cuplacere

- Pot sa ma duc sa ma plimb?

- Sigur

Imi iau conversi albi si plec , ma lovesc de un baiat inalt cret cu ochi verzi

- Imi pare rau , ar trebui sa fiu atenta

- Nu-i nimic si eu sunt cu capul in nori

Aww avea niste gropite

- Harry si imi intinde mana

- Ariana si ii dau mana 

- Nu te-am  mai vazut pe  aici . 

-Da m-am mutat astazi.

Problem? // A.G.  and H.S.   F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum