Trecutul

198 15 2
                                    

- Ma gandeam ca am orbit de la frumusetea ta.  Imi zice  zambind

-  Multumesc si ii zambesc

- Ai un zambet minunat

Aww  Harry e super dragut

- Nu ca al tau

- Nici eu nu credeam asta dar cine stie. Vrei sa vi la  mine?

- Amm da , desigur.

M-am urcat in masina lui si in 10 minute am ajuns ma dus la el in camera si am stat pe pat si am inceput o usoara  conversatie.

- Povesteste-mi despre trecutul tau. Imi zici el

Lacrimile isi faceau aparitia

- Ce s-a intamplat?

- Nu am avut cel mai frumos trecut..

- Descarca-te , si zimi , e cel mai bine asa sa zici la cineva.

- Pai la varsta de 3 ani parinti mei au fost dati disparuti de negasit si la orfelinat a inceput totul. Ma bateau te batjocureau asistentele erau  niste d***i in persoana. La 5 ani m-au injegtat cu drguri pana la varsta de 12 ani imi dadeau o camasa mare rupta si un slap si ma trimiteau la cersit si acum la 17 ani am fost adoptata de o familie de aici.

- Imi pare rau , acum esti bine  esti langa mine.

- Zimi si tu despre tine.

- Pai in 2010 am fost la X Factor si acolo m-am intalnit cu 4 baieti Niall, Liam , Louis si Zayn  si ne-a gasit Simion si de atunci suntem trupa One Direction. 

- Wow , esti o vedeta , cred ca este superb sa cresti bine mersi si sa ai fani , mie imi place sa cant e superb sentimentul . Apropo la liceu toate fetele va iubeam auzeam mereu si te-am vazut odata pe un caiet  zic eu razand.

-Aha deci ma stiai zice si el

- Intru-un fel .

- Esti minunata , fata de trecutul tau esti superba.

- Multumesc .

- Aici stai singur?

- Da aici este casa mea dar mai stau si cu baieti in casa One Direction

- Dragut.

Telefonul a inceput sa sune era mama.

" Alo?"

" Esti bine?"

"Da"

"Unde esti?"

"La un prieten"

"Prieten?"

"Am mama m-am izbit de un baiat o vedete Harry din trupa aia am One Dicteion .."

-Direction ma intrerupe Harry

"Scuze Direction"

"Bine vezi sa vi intr-o ora acasa"

"Desigur'

Problem? // A.G.  and H.S.   F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum