-Asta a sunat ciudat si chiar e , ii zic lui Harry
-Ce ? imi zice acesta aratandu-si zambetul fermecator.
Stai Ariana ce?! Zambet fermecator , zambetul frumos .
- Adica debia te-am cunoscut si sunt la tine acasa , e ceva ciudat
- Mie nu mi se pare venind spre mine , cat pe aci sa ma sarute dar ma feresc.
-S-a intamplat ceva? imi zice jumatate ingrijorat si jumatate mirat.
Nu ma intelege gresit dar primul sarut adevarat vreau sa fie unul dintre cele mai frumoase si sa aiba acel farmec , nu ca sa ma intalnesc cu o vedeta si sa se dea la mine, nu conteaza ca e vedeta si nu stiu ce , eu nu ma iau dupa astea, ci dupa sufletul omului nu faima lui.
-Nu , cred ca ar trebui sa plec zic cu un zambet fals pe fata.
-Te conduc?
- Sincer nu stiu drumul spre casa, ma gandeam sa chem un taxi dar daca ma poti ajuta.
- Placerea va fi de partea mea.
Am ajuns acasa , drumul a fost scurt deoarece Harry ma dus cu masina. E foarte dragut dar nu il cunosc .
-Buna mama!
-Buna draga mea! Cum a fost imi zice facandumi cu ochiul si zambind.
- Pot vorbi cu tine?
- Desigur si isi da sortul jos deoarece facea mancare si se aseza langa mine pe canapea .
- Ce s-a intamplat? ma intreaba cu zambetul pe buze.
- Cred ca Harry s-a dat la mine.
-Aww draga mea ..
-Nu mama, e foarte dragut si amabil dar poate daca mas indragosti de el ar fi una dintre cele mai mari greseli ale mele.
-De ce?
- Pentru ca eu am fost si inca sunt o simpla fata , nu sunt nici artista nici star de cinema si mi-ar putea rani sentimentele.
- Draga mea , ce ai tu este frica , tie frica sa nu se intample la fel ca si in trecutul tau , dar dragostea care ti-o poate darui el sau orice alt baiat numai tu o stii si nu mai tu o poti simti cu adevarat.
Vorbele ei atat de calme ma faceau sa ma simt bine si avea dreptate , mi-e frica , dar de data asta nu voi lasa teama sa ma cuprinda iarasi , nu mai sunt ca inainte.
-Multumesc , mama! Esti cea mai buna ascultatoare
-Te iubesc draga mea .
Urc in camera mea zambind si ma schimb intr-un pulover cu alb cu fulgi pe el si o pereche de egari negri sosonei nu lipseau din picioare , ma asez pe covor siimi deschid leptopul alb . Nu am fost chiar ata de pierduta si aveam facebook , twitter etc. Am intrat prima ora pe facebook , cererile erau cu miile iar like-urile erau la cele 2 poza puse de mine. Am dat in jos din bare de New feeds si am gasit un articol
"Harry Styles ascunde secrete" si era o poza in care ne-am intalnit am apasat linkul si am citit articolul.
"Celebrul cantaret din trupa One Direction , Harry Styles ascunde o frumoasa satena." Cica frumoasa satena dar nu mi-au vazut fata. Doamne..
" Acesta a luat-o in masina lui si sursle noastre spun ca au aduso la el acasa, oare cei doi formeaza un cuplu secret?" Mda cuplu secret pe naiba , ce mai scot si astia. Am raspuns la cereri si la unele mesaje.
-Draga mea , vino la masa. Ma striga mama
-Acum. Inchid leptopul si ma deplasez spre bucatarie.
CITEȘTI
Problem? // A.G. and H.S. F.F
FanfictionEa drogata , batjocorita , baututa si orfana pana cand Ariana a fost adoptata la varsta de 17 ani , se intalneste cu o vedeta pop din trupa One Direction si oare se indagosteste de el. Aceasta nestiind ce sa faca.