Öpücük

145 21 4
                                    

Yoongi'ye her şeyi anlatmıştım. Şimdiyse onun evinde bacaklarına uzanmış yatıyordum. Bir yandan saçımı okşuyor bir yandan eliyle ellerimi okşuyordu. Kendimi sevgiliyiz gibi hissetmiştim hissi bile güzeldi. Uzun süre aynı pozisyonda kaldık. Düşündükçe düşünüyordum. Yoongiyle sevgili olsak nasıl olurdu?
Beni bırakır mıydı?  Beni çok sever miydi? Daha fazla dayanamamıştım. Oturur pozisyona geçip gözleriyle beni takip eden yoongi'ye baktım. Ne oldu dermişcesine bakıyordu.

Hyung bu gece için teşekkür ederim. Beni dinlediğin için yanımda olduğun için de ayrıca teşekkür ederim

'Asıl ben sana teşekkür ederim jungkook. Senle tanıştığımda beri kendimi daha iyi hissediyorum.'

Gülümsemiştim. Onu mutlu ediyorsam ne mutlu bana. Tekrar kafamı bacaklarına koyup gözlerine baktım uzunca. Huzurluydum. Aniden kafasını eğip saçlarıma öpücük kondurmuştu. Kendimi bulutlarda hissetmiştim. Tekrar saçlarımı öpmüştü.

'Jungkook, saçların mis gibi kokuyor güzelim'

Aslında banyo yapmayalı 2 gün oldu ama

'Olsun mis gibi kokuyorsun'

Öyle diyorsan öyledir Hyung

'Jungkook sana bişey demek istiyorum'

Söyle Hyung dinliyorum.

'Güzelim biliyorsun, artık aynı okuldayız. Seni gözümden sakınmam haberin olsun'

'Ve rahatsız olduğun en ufak şeyde yanıma geliyorsun tamam mı'

Hyung benimle böyle ilgilenmen çok hoşuma gidiyor

'Seninle her dakika ilgilenirim güzelim'

Hyung seninleyken kalbim neden bu kadar hızlanıyor?

Ani ettiğim itirafla bende şaşırmıştım. Ama içimden geleni yapacaktım bu saatten sonra.

'Jungkook, seninleyken kendimi dünyanın en şanslı adımı gibi hissediyorum. Senin yanında o kadar basit kalıyorum. Benim için kusursuz mükemmel bir şeysin'

Hyung, asıl sen harikasın. Benim pek bir özelliğim yok ki

'Kendine haksızlık etme. Gördüm göreceğim en kusursuz kişisin'

Gözlerine bakıp en sıcak gülümsemi sunmuştum

Hyung saçlarımla biraz daha oynar mısın? Hoşuma gidiyor

'Sende benim hoşuma gidiyorsun jungkook. Hemde fazlasıyla.'

Dedikten sonra 2 et parçasını kendi dudaklarım da hissettim.







Guitar 🎸// Yoonkook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin