Zıp Zıp Jungkook

147 16 72
                                    

Bu bölümde smut vardır. İstemeyen okumayabilir🔞⚠️

Okuyanlar yorum yaparsa sevinirim ❤️😚

Kısa bir araba yolculuğu sonunda karşıdaki devasa eve bakıyordum. Bahçenin etrafı renkli ışıklarla donaltılmış her yer ışıl ışıldı. Elini belime atmasıyla sevgilime dönmüş minik gözlerine bakıyordum. Burası o kadar güzeldi ki Yoongi'nin eli değdiği belliydi. Eve doğru adımlarken aynı zaman da etrafı izliyordum. Ben bu evde kaybolur 1 hafta boyunca çıkışı bulamazdım eminim. Evin içine girdiğimizde dışından kat ve kat daha güzel olduğunu şahitlik ettim. Burası saraylar gibiydi.

'bebeğim, her şeyi kendi ellerimle ben hazırladım. Umarım beğenmişsindir'

Ne dediğinin farkında mı bu? Nasıl beğen miyim?

Yoongi burası harika, nasıl beğen miyim tanrı aşkına? Burda sonsuza dek kalabilirim seninle.

'o zaman' demişti bana bir adım atarken 'burda' bir adım daha 'benimle' ve bir adım daha ç... 'sonsuza dek yaşar mısın tavşanım.'

Ben daha bişey diyemeden dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdu. Bu anı o kadar seviyordum ki. Hiç durmadan öpebilirdim. Bedenimi tezgaha yaslayıp üzerime eğilip kendini bana bastırmıştı. Öpüşmemizi yarıda bırakıp 'seninle her şey'e varım yoongi' aldığı cevaptan tatmin olmuşcasına gülümseyip tekrar dudaklarımız buluşmuştu. O kadar hırsla öpüyordu ki susuzluktan çıkmışcasına. Aynı şekilde karşılık verince dudağımı ısırmış ve hafif bir inleme sunmuştum. Ellerini popoma yerleştirip sıkıyor arada vuruyordu. Eğer durmazsak işin ileri boyutuna geçicektik.

Şahsen durmak gibi bir düşüncem, düşüncemiz yoktu. Beni minik kucağına aldığı gibi içerisini bilmediğim evde dolaşıp bir odaya girmişti. Tahmin ettiğim gibi yatak odasıydı. Birazdan olacak şeyleri düşünüp heyecanlanmıştım. Hafifçe yatağa koyup üzerinde ki gömleğini savurup atmıştı. Bembeyaz teni gözlerimi kamaştırmıştı. Tekrar dudaklarımı eğilip öperken tek eliyle gömleğimin düğmelerini çıkarıyordu. Dudakları bu sefer boynuma geçip önce emmiş daha sonra ısırmıştı. Benim yaptığım tek şey ise inlemekti. Boynum da iz kaldığından hiç şüphem yoktu.

'bebeğim bana ait izlerin o kadar güzel duruyor ki boynunda'

Bu sefer ters hamle yapıp sevgilimin üstüne ben çıkmıştım. O bana kendine ait izler bıraktıysa ben de bırakmalıydım. Boynuna yönelip bana yaptığı gibi önce emip daha sonra ısırmıştım. Bunu yaparken o kadar zevk almıştım ki zaten önceden şişmiş olan penisim daha da belirgin hale gelmişti artık. Yoongi kısık kısık inleyip aynı sırada boş elleriyle kaslarıma dokunmuştu.

Tekrar üzerime geçen bedene bakmıştım terden saçları yapışmış daha bir seksi hale sokmuştu

'bebeğim tamamen bana ait olmanı istiyorum ama eğer hazı-'

Konuşmasını yarıda kesen dudaklarımdan cevabını almıştı.

'yoongi, tamamen sana ait olmak istiyorum.'

Anlımdan öpüp hoşnut olduğuna dair sesler çıkarmıştı. İlk birlikteliğim olacaktı. Bu duyguyu ilk defa yaşıcaktım. İzlediğim pornolar sayesinde bilgim vardı ve yoongiyi tatmin etmek için elimde ki bilgilerin tamamını yapacaktım

Yoongi'nin pantolonu çıkarmış iç çamaşırından dikleşen penisinin okşamaya başlamıştım daha sonra kendi pantolonumu çıkarmış altımda iç çamaşırımla kalmıştım. Okşadıkca elimin altında kalp gibi atan penisi hissetmek beni de iyice zor duruma sokmuştu. Penisini çıkarıp baktığım da gerçekten de uzundu. Elimle çekiştirip sıcak ağzıma alınca titremişti. Başını lolipop gibi yalayıp memnun olmuşcasına sesler çıkarmıştım. Yoongi daha fazla dayanamamış olmalı ki eliyle saçlarımdan tutup ileri geri yaparak hızla çekiştiriyordu. Ara sıra dişlerimi geçirip yoongi'nin inlemesi duymaktan zevk alıyordum. O inledikçe daha da hızlanıp tüm uzunluğu ağzıma almıştım. Nefes almakta zorlanınca geri çekilmiştim.

'bebeğim çok iyisin' dedikleri mutlu etmişti beni. İlk defa birine sakso çekmiştim. 'ama şimdi sıra bende artık'

Tek hamlesiyle iç çamaşırı çıkarmıştı. Şu an çıplak bedeni süzüyordu. Benim onu süzdüğüm gibi. Meme uçlarımı sıkıp ısırınca tekrar bir inilti sunmuştum. Zevkten dört köşe olmuş Yoongi'nin gözlerine bakmıştım. Daha fazla dayanamadığımı anlayıp iki parmağını ağzıma koyup demin Penisini emdiğim gibi emmiş gözlerine bu sefer arsızca bakıyordum. Yeterince ıslanmış olmalı ki elini çekip bacaklarımı aralamıştı.

Yoongi, bu-bu benim ilk seferim. Canıma acıtma olur mu

'Canını acıtmamaya çalışcam güzelim,ilkin ve ilkim olduğu için çok mutluyum jungkook' gözlerimden öpmüştü şu ortamda bile o kadar düşünceliydi ki....

Parmaklarının tekini içime sokmasıyla hafif inlerken işin içine ikinci ve ardından üçüncü parmak girince artık odayı dolduracak şekilde inlemiştim.

Yoongiii

Adıyla inlemem hoşuna gitmişti.

'adımla inle bebeğim, aferim sana.'

Artık gir içime dayanamıyorum

Hızla penisini deliğime konumlamıştı. Daha ucu soktuğunda bile o kadar acımıştı ki bir de hakaret etmemesi daha da zor duruma sokuyordu.

Yoongi ha-hareket et yalvarırım.

Yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı o kadar acıyordu ki inlememi bir türlü kesememiştim.

'Jungkook, bebeğim. Sikeyim çok darsın. Çıldırtıyorsun beni'

Hareketini bu sefer Hızlandırmıştı. Yavaş yavaş acı yerine zevk almaya başlamıştım. Köpek pozisyonuna girip elleriyle boynumu tutup içime girip çıkıyordu. Artık zevkten inlerken yoongi nin de bir farklı yoktu.

Yoongi, yatağa oturur musun

Dediğimi yaptıktan sonra sırtımı ona dönük bir şeklide penisine oturup hızla ileri geri yapmaya başlamıştım.

'Ah jungkook, daha hızlı'

At yarışı yapar gibi daha da hızlanmıştım. Bu sefer yüzümü dönüp kucağında deli gibi zıplarken ikimizinde zevkten gözleri kapanmış kafamızı geriye yatırmıştık. Yoongi elleriyle belimden destek alıp daha da hızla zıplarken tek elimle şiş penisimi çekiyordum. Bir süre daha aynı pozisyonda devam ederken yoongi nin gögüsüne boşalmıştım.

Bebeğim ge-geliyorum.

Yoongi içime boşal. Tamamiyle senin olmak istiyorum.

Boşalması için tekrar üzerinde tavşan gibi zıplamıştım. İçime gelen sıcaklıkla gözlerimi kapatıp gülümsemiştim.

Kucağından kalkıp son kez Penisini ağzıma alıp sakso çekerken bu sefer ağzıma Boşalmasını istiyordum. Çok geçmeden ağzıma menileri gelmişti bile. Menileri yutup dudaklarımın üzerinde kalanları dilimle yalamıştım.

'Jungkook, artık tamamen benimsin. Seni bırakmak gibi hiç bir niyetim yok bebeğim ayrıca üzerimde tavşan gibi zıplarken bile o kadar tatlıydın ki'

Gülümsemiştim Yoongi seni çok seviyorum

'bende sen çok i seviyorum tavşanım'

866 kelime.... Yazarken ellerim koptu

 Yazarken ellerim koptu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Guitar 🎸// Yoonkook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin