𝘼 𝙆𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙆𝙞𝙣𝙜, 𝙞𝙩'𝙨 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙍𝙪𝙡𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙫𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙆𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙢𝙖𝙙𝙚... 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙘𝙖𝙣 𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧 𝙖 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( Dialogue with -- means that they are talking to someone on the phone)
.
𝙍𝙄𝙉𝙂... 𝙍𝙄𝙉𝙂... "𝘈𝘩! 𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘚𝘢𝘸𝘢𝘮𝘶𝘳𝘢? "... -- 𝘈𝘩, 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢, 𝘪𝘴 𝘪𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘣𝘢𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥 𝘖𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢? --... " 𝘞𝘦𝘭𝘭, 𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘺, 𝘩𝘦'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨.. ".. -- 𝘙𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺?!?! 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘩𝘢! 𝘉𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴, 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘬𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘦𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢--... 𝙺𝚒𝚗𝚐 𝚂𝚊𝚠𝚊𝚖𝚞𝚛𝚊 𝙳𝚊𝚒𝚌𝚑𝚒... 𝙷𝚎'𝚜 𝚊 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝙺𝚒𝚗𝚐.. 𝙰𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘'𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚊𝚋𝚕𝚎... 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚂𝚞𝚐𝚊𝚠𝚊𝚛𝚊.... 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜, 𝚂𝚞𝚐𝚊𝚠𝚊𝚛𝚊 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛.... 𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍... 𝙆𝙉𝙊𝘾𝙆 𝙆𝙉𝙊𝘾𝙆... " 𝘊-𝘊𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘯! "... " 𝘏𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘺 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢, 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘢𝘬𝘪 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨, 𝘴𝘰 𝘩𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱"... "𝘈𝘭-𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵... "... 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑𝚕𝚎𝚜𝚜... 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎, 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖... 𝙍𝙐𝙎𝙏𝙇𝙀... 𝚆𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚒𝚝𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝?.. 𝙸𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜, 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚝'𝚜 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚒𝚏 𝙸 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝... 𝘾𝙍𝙀𝘼𝙆... " 𝘈-𝘈𝘏!! 𝘸𝘢𝘪𝘵... 𝘒𝘪-𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶?!?! "... " 𝘖𝘪, 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯, 𝘸𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨?.. "... " 𝘈𝘶-𝘈𝘩... 𝘞𝘦𝘭𝘭.. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘵𝘰𝘰 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵... 𝘐𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘭𝘶𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘥𝘦𝘤𝘢𝘱𝘪𝘵𝘢𝘵𝘦𝘥.... ?!?! 𝘈-𝘈𝘩!! 𝘒-𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰-𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶?!?? "... " 𝘛𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯... 𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘴...? ".. 𝙳𝚊𝚖𝚗𝚒𝚝!! 𝙷𝚒𝚜 𝚐𝚛𝚒𝚙 𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝!! 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐..... 𝙁𝙇𝙄𝘾𝙆... "𝘕𝘨𝘩... 𝘒-𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶...? 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰-!!!! "... " 𝘏𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯 "... 𝚆𝚑𝚊.... 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍...?...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𝘼𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙋𝙖𝙧𝙩𝙮..
.
.
.
" 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘵𝘦, 𝘖𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢.. 𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦, 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘪𝘵𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘒𝘪𝘯𝘨"... "𝘠𝘦𝘢𝘩 𝘺𝘦𝘢𝘩, 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 𝘋𝘢𝘪𝘤𝘩𝘪, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘤𝘩𝘰𝘪𝘤𝘦 "... 𝙰𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎... 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎... 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚢 𝚋𝚞𝚝.. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸'𝚖 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜... 𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚝𝚒𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚊 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.. " 𝘚𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘖𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢 "... " 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘦𝘴 𝘪𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶... 𝘍𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘜𝘴𝘩𝘪𝘸𝘢𝘬𝘢 "... " 𝘕𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘰𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘚𝘩𝘪𝘳𝘢𝘵𝘰𝘳𝘪𝘻𝘢𝘸𝘢'𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘺 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥"..... "𝘚𝘩𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘶𝘱"... 𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍.... 𝙸𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚜 𝚊 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚣𝚘𝚗𝚎... 𝙾𝚑, 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚂𝚞𝚐𝚊𝚠𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜... 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚞𝚋𝚝 𝙺𝚒𝚗𝚐 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎... " 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘩𝘢𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘴, 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘶𝘴 ".... " 𝘛𝘩-𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘒-𝘬𝘪𝘯𝘨... "... 𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚘 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜?... 𝙷𝚎'𝚜 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎... 𝚆𝚎𝚕𝚕... 𝙷𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚊𝚖, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚂𝚞𝚐𝚊𝚠𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜.... " 𝘈𝘩! 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢! ".... " 𝘏-𝘩𝘦𝘺 𝘚𝘶𝘨𝘢! "... "𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘪𝘵? "... " 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯.... 𝘏𝘢𝘩𝘢!!.. "... 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎?... 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝... 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊'𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚙𝚎𝚒𝚛𝚌𝚎 𝚖𝚎.... 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐... 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚢? ... 𝙸𝚝 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚝... " 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢! "..... " 𝘞𝘢𝘢𝘢𝘢𝘢𝘢𝘢𝘢𝘩! 𝘏𝘪𝘯𝘢𝘵𝘢, 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘦𝘯? "... " 𝘐'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦!!! ".... " 𝘖-𝘰𝘩! 𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺... 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳.... 𝘚-𝘴𝘰 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵.. 𝘗𝘴𝘩... "... 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚊𝚢... 𝙰𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜... 𝙸'𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎.... " 𝘒𝘢𝘨𝘦𝘺𝘢𝘮𝘢! 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩, 𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢!!... 𝘐𝘵'𝘴 𝘴𝘰 𝘤𝘶𝘵𝘦! ".. " 𝘏-𝘩𝘦𝘺! 𝘛𝘢𝘯𝘢𝘬𝘢!! 𝘚𝘵𝘰𝘱 𝘱𝘪𝘯𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴!! "... 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸'𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎... 𝙰𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚝 𝚎𝚊𝚜𝚎... 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐...
.
.
.
.
.
.
𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚊𝚐𝚐𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔... 𝙴𝚢𝚎𝚜 𝚙𝚒𝚎𝚛𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚎... 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚎... 𝙸 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚕𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜... 𝙰𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊.. 𝙻𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔... 𝙰𝚗 𝚎𝚟𝚒𝚕 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔... 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚗𝚐𝚜.... 𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖... 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎... 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜... 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎.... 𝙷𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚊𝚌𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜.... "𝘐-𝘪𝘮 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺, 𝘚𝘶𝘨𝘢, 𝘐 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮... 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘐 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦! "... " 𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵! 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨!! "...
.
.
.
.
𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚒𝚝... 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚍𝚒𝚎.... 𝙷𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚖𝚎... 𝙷𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚙𝚊𝚒𝚗...
.
.
.
.
.
.
" 𝘖𝘩, 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯~!!... 𝘞𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘫𝘰𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮~? "... " 𝘐-𝘪... 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥... 𝘒𝘪𝘯𝘨... "... 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸'𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚒𝚎...
.
.
.
𝙴𝙽𝙳 𝙾𝙵 𝙲𝙷𝙰𝙿𝚃𝙴𝚁
YOU ARE READING
「WhEn Daylight RiNgS」
FanfictionIn this world... people who have more power over others are considered "Kings"... meaning that they rule others.... One of those Kings is Oikawa Tooru... and his favorite subject to mess around with... Kageyama Tobio.... Kings are considered to be t...