𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙫𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙠𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙧𝙪𝙡𝙚𝙙... 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙚𝙖𝙘𝙚𝙛𝙪𝙡... 𝙐𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙚𝙬 𝙍𝙚𝙙 𝙆𝙞𝙣𝙜, 𝙆𝙪𝙧𝙤𝙤 𝙏𝙚𝙩𝙨𝙪𝙧𝙤... 𝘽𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙤𝙬𝙚𝙧... 𝘼𝙣𝙙 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙝𝙖𝙫𝙤𝙘...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"𝘒-𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶... 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴... 𝙂𝘼𝘼𝘼𝙃!! ".... " 𝘞𝘩𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘴.... 𝘏𝘶𝘩?... ".. 𝙼𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜... 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜... 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜... " 𝘗-𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦.... 𝘐 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘵𝘳-𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰... 𝙉𝙂𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼𝘼!! "... " 𝘖𝘩 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘪𝘵... 𝘉𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩.... 𝘏𝘦𝘩~".... "𝘕-𝘯𝘰... 𝘚𝘛𝘖𝘗 𝘐𝘛 𝘗𝘓𝘌-𝘏𝘎𝘕𝘕! "... " 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘪𝘵?... 𝘈𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘭𝘦𝘦𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺... 𝘚𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘐 𝘵𝘰𝘳𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘰𝘳𝘦?... ".. 𝚆𝚊𝚜 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚜𝚕𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖?... 𝚆𝚊𝚜 𝙸 𝚞𝚜𝚎𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖?... 𝚃𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝙰𝚘𝚋𝚊 𝙹𝚘𝚑𝚜𝚊𝚒?... 𝙸 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚜𝚞𝚗𝚘... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎.... " 𝘕𝘨𝘢𝘢𝘢.... 𝘒-𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶... 𝘚𝘵-𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘪𝘵 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦... ".... " 𝘕𝘰𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘶𝘮 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯... 𝘈𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴... 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯'𝘵 𝘱𝘳𝘰𝘱𝘦𝘳𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶... ".... " 𝘎𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘏!! "... 𝙷𝚎'𝚜 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚍𝚒𝚌𝚔... 𝙰𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚜 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚑𝚊𝚣𝚣𝚢... 𝚂𝚘 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑... 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚌𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎.... 𝙸𝚜 𝚊 𝚙𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛..... " 𝘏𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥?... 𝘐 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘩𝘰𝘸 𝘳𝘦𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘤𝘢𝘳𝘴, 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘏𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢!! 𝘉𝘶𝘵 𝘺𝘦𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.... 𝘍𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯.... 𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘱𝘪𝘴𝘴 𝘮𝘦 𝘰𝘧𝘧.... "... 𝙷𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚜 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚝𝚜 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚕.... 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚌𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝... " 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘶𝘱 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯? "... 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚒𝚝... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚌𝚊𝚖𝚎.. 𝙰𝚗𝚍.... 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚋𝚕𝚎𝚎𝚍𝚒𝚗𝚐.... 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚐𝚒𝚊𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍... " 𝘖𝘩! 𝘈𝘯𝘥, 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘔𝘢𝘯𝘴𝘪𝘰𝘯.... 𝘚𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘳𝘦𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥.... 𝘐'𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘔𝘢𝘬𝘪 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘤𝘬... 𝘐'𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺... 𝘉𝘶𝘵 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘤𝘦𝘪𝘷𝘦 𝘱𝘶𝘯𝘪𝘴𝘩𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦... 𝘜𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥? ".... " 𝘠-𝘺𝘦𝘴... 𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶... "... 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍... 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚎𝚌𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛.... 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜?.... 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜... 𝙷𝚖𝚖?... 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚊 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚒𝚕𝚎𝚝... 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚙... -𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘪𝘵'𝘴 𝘢𝘯 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘢 𝘱𝘢𝘪𝘳, 𝘢𝘭𝘴𝘰, 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘢𝘳𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘩𝘰𝘮𝘦... 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘺𝘰𝘶... 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘰𝘶𝘭 𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯... 𝘈𝘯𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘨𝘭𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘣𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘳𝘢𝘸𝘭 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘦𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦... 𝘈𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘦 𝘢 𝘢𝘨𝘰𝘯𝘪𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩-.... 𝚃𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚛𝚞𝚗 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎... 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎... 𝙸'𝚖 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚎....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
𝘽𝙖𝙘𝙠 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙈𝙖𝙣𝙨𝙞𝙤𝙣
.
.
.
𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖... 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚒𝚍𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚗𝚒𝚌𝚎.. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎... 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚎... 𝙷𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝙿𝚊𝚛𝚝𝚢... 𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎... 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖... 𝙸 𝚍𝚘𝚞𝚋𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖... 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚒𝚍𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖... 𝙵𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖.... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘... 𝙸'𝚍 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚌𝚘𝚕𝚍.... 𝘽𝘼𝙉𝙂... " 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯... 𝘠𝘰𝘶 𝘍𝘜𝘊𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘥𝘪𝘱𝘴𝘩𝘪𝘵.... ".... " 𝘒-𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘛-𝘛𝘖𝘖𝘙𝘜!! "... 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎... 𝙸'𝚖 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍... 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜... 𝘽𝘼𝙉𝙂... " 𝘞𝘩𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘪𝘴𝘰𝘣𝘦𝘺 𝘮𝘦... 𝘏𝘶𝘩?... 𝘠𝘰𝘶 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘥𝘪𝘰𝘵... 𝘐 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘐'𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘢 𝘭𝘪𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘭𝘭... 𝘕𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴.. ".... " 𝘚𝘛𝘖𝘗 𝘐𝘛 𝘗𝘓𝘌𝘈𝘚𝘌!!! 𝘐 𝘉𝘌𝘎 𝘖𝘍 𝘠𝘖𝘜 𝘛𝘖 𝘗𝘓𝘌𝘈𝘚𝘌 𝘚𝘛𝘖𝘗!!! "... 𝘽𝘼𝙉𝙂.... 𝙼𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜... 𝙷𝚎 𝚑𝚒𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕... 𝙾𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚗𝚎𝚌𝚔... 𝙷𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚘𝚔𝚎 𝚖𝚎... 𝙲𝚑𝚘𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚎... 𝙷𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕.... " 𝘐'𝘮 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥... 𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬, 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯? "... " 𝘐-𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘴𝘰... 𝘉-𝘣𝘶𝘵... 𝘉𝘜𝘛 𝘗𝘓𝘌𝘈𝘚𝘌 𝘓𝘌--?!?!?! "... 𝚆𝙷-𝚆𝙷𝙰𝚃 𝙸𝚂 𝙷𝙴 𝙳𝙾𝙸𝙽𝙶?!?!.... 𝙷𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚞𝚎... 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐... 𝙼𝚢 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚣𝚢... 𝙸'𝚖 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐... 𝙰𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚗𝚘𝚜𝚝𝚊𝚕𝚐𝚒𝚌 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗... 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚊𝚣𝚢.. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.... 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜... " 𝘒-𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶... 𝘗𝘭𝘦𝘢-𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦... "... " 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯... 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘪𝘮𝘪𝘵 𝘢𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶?... 𝘓𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵~".... "𝘒-𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘛𝘖--𝘞𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘏?!?! "... 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕, 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚎𝚛... 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍.. 𝚂𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚗𝚎𝚡𝚝... " 𝘜𝘞𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘏!!! 𝘒𝘐𝘕𝘎 𝘛𝘖𝘖𝘙𝘜!!! 𝘞𝘩-... 𝘞𝘩𝘢𝘵'𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶...!!! "... " 𝘕𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘴~... 𝘐𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘵𝘪𝘵𝘦, 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘳𝘦𝘦 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯~? ".. 𝙸'𝚖 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍... 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊'𝚜 𝚃-𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐... 𝙸𝚝'𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐..... " 𝘔𝘔𝘔𝘙𝘙𝘙𝘙𝘍𝘍𝘍𝘍𝘍𝘍!!!!! ".... " 𝘠𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸, 𝘐'𝘷𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘨𝘶𝘺 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦, 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘐𝘸𝘢-𝘊𝘩𝘢𝘯 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦... 𝘉𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘴 𝘯𝘪𝘤𝘦~".... "... 𝙷𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑... 𝚃𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚛𝚊𝚗 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜... 𝙷𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛... 𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎... 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎... " 𝘗𝘸𝘢𝘢𝘢𝘩... 𝘒-𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘰𝘳𝘶... 𝘞𝘩-𝘸𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴?... 𝘐𝘵'𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘤𝘬... 𝘉𝘶𝘵... "... " 𝘖𝘩 𝘸𝘦𝘭𝘭, 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘶𝘯𝘨𝘳𝘺 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯~... 𝘽𝘼𝙈... 𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘪𝘧 𝘐 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵~? "... 𝙼𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕... 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚑𝚘𝚠, 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚘𝚏𝚏 𝚋𝚢 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊... 𝙰𝚗𝚍 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚖𝚢 𝚘𝚠𝚗 " 𝚃𝚑𝚒𝚗𝚐"... 𝙰𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚛𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚝... 𝙾𝚒𝚔𝚊𝚠𝚊'𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎.. 𝙸'𝚖 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"𝘕𝘕𝘕𝘎𝘎𝘎𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈!!! ".... " 𝘋𝘢𝘮𝘯... 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘰𝘰 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯!! 𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘴𝘦𝘯 𝘶𝘱 𝘢 𝘣𝘪𝘵~? "... " 𝘒-𝘒𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰--𝘏𝘏𝘏𝘕𝘕𝘕𝘕𝘎𝘎𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈𝘈!!!! ".... 𝙷𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢.... 𝙸𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚟𝚒𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎𝚍.... 𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚋𝚢 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜... " 𝘈𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘛𝘰𝘣𝘪𝘰-𝘊𝘩𝘢𝘯?... 𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭... 𝘕𝘎𝘏!! 𝘛𝘏𝘐𝘚 𝘍𝘌𝘌𝘓𝘚 𝘚𝘖 𝘎𝘖𝘖𝘋!!! "... (The next few parts won't have fonts)... I'm just a play thing aren't I?...
.
.
.
.
I feel like dying.. I want to go back home.. With my sister..
.
.
.
END OF CHAPTER
YOU ARE READING
「WhEn Daylight RiNgS」
Fiksi PenggemarIn this world... people who have more power over others are considered "Kings"... meaning that they rule others.... One of those Kings is Oikawa Tooru... and his favorite subject to mess around with... Kageyama Tobio.... Kings are considered to be t...