1.Bölüm ''Aşk''

244 10 0
                                    


Aşk mı? Aşk, onu görünce kalbin sıkışır nefes alamazsın. Dokunursan yanar,dokunmazsan yanmaz. Uzaktan seversin onu... dokunmadan,kokusunu hissetmeden, öpmeden,sarılmadan elini tutmadan,bakışlarını,gülüşlerini,kızgınlığını seversin o bunu bile fark etmezken canın acır, geceleri odana kapanıp buz gibi duvara yaslanıp hıçkıra hıçkıra kimsenin haberi olmadan , kimse ağlayışlarının sesini duymasın diye içine kapanır gizli gizli ağlarsın. Bir tek ağlayışlarının sesini bir kalbin duyar bir de sen duyarsın. Her gece buz gibi duvara yaslanıp sessizce ağlayıp onun fotoğraflarına bakmaktır aşk, derinden sevmektir aşk, onu görünce kalbinin ritimleri hızlı hızlı atmasıdır aşk... Eğer birgün birisini severseniz aşkınızın peşinden koşmayın hata yaparsınız. Ben bunu yaşadım ve çokta pişmanım ''Keşkeler'' geriye dönmüyor,dönmezde...Aşk, sizin peşinizden koşsun siz değil. Ben birisini o kadar çok sevdim ki ilk defa aşık oldum diğerleri gelip geçiciydi ama bu baya farklı birşey, onu görünce birşey oluyor kalbimin ritimleri hızlanıyor,nefes alamıyorum. İsmini duyunca kalbim paramparça oluyor.Kırılmış,mahfolmuş,incilmiş halde...Ama ben hiçbir zaman pes etmedim sevmekten, eğer vazgeçseydim kaybederdim. Aslında insanlar aşkta vazgeçtikleri için kaybediyorlar,kaybettikleri için değil. Siz , siz olun hiçbir zaman aşkınızdan vazgeçmeyin. Ben pes etmedim ama umudum bitti. Geçmişteki hatalarım yeterince acı verirken,onun beni sevmemesi acıma acı katıyor. Ağlamaktan o kadar çok yoruldum ki, ayakta duramıyorum,gücüm,sabrım kalmadı artık. Ne ben artık eskiye dönebilirim, ne de aşkım,ne de eskiden onu çok seven bir kız...

-BİLİYORUM ÇOK KISA OLDU 1.BÖLÜM AMA 2.BÖLÜM UZUN OLUCAK :)  OKUYAN VE BEĞENEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDEN... 2.BÖLÜM DAHA AŞKLA DOLU DUYGUSAL OLUCAK BENCE TAKİP ETMENİZİ TAVSİYE EDERİM ;) BGMYKSL


Aşktan HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin