9-BÖLÜM:HASTA

73 5 4
                                    

-Şimdi söyle benim canım sıkıldı ve tatlı bir bölümü geliyor-

"Efendi Bruce" dedi Alfred telaş içinde içeriye girip "efendi Dick hasta" telaş yapmamaya çalıştım sadece sakin sesimle.
"Neyi var?"
"Ateşi 39 a çıkmış" bu biraz fazlaydı gece dönerken yağmur yağıyordu birde üstüne Batcave de biraz antrenman yapmıştı ve terli bir şekilde buz gibi suyu içmişti, Akılsız çocuk. Ayağa kalkıp Dick'in odasına yöneldim. Kapıyı vurdum ama içerden ses gelmesini beklemeden girdim. Zaten gelebileceğini düşünmüyordum Dick yatağında yatıyordu üstü açıktı anlaşılan Alfred onu soymuştu, altında sadece bir şort vardı.
"Evlat" diyerek mırıldanıp yanına gidip çöktüm, ateşine baktım cidden çok sıcaktı başında duran havluya bakıp elime aldım havlu ateş gibi olmuştu. Dick hafifce öksürdü Alfred kapıdan beri.
"Efendim Doktor çağırsak?" Ona dönüp
"İyi olur" dedim ayağa kalkıp Dick'in yanına oturdum. Doktor gelene kadar orda kalıp ona baktım.

Kapı tıklayıp doktor ve Alfred içeriye girdi. Dick in ateşini düşürmeye çalıştım ama daha da artmıştı 40 a çıkmıştı. Doktor gelip Dick in ateşine baktı. Pek mutlu değildi bana dönüp.
"Çok kötü üşütmüş" dedi çantasından iğne çıkartı. "Dün akşam çok yağmur yağdı sanırım dışarıdaydı" ahh senin için yargılamak mı yolda Dick iyileştirmek mi?
"Evet dışarıya çıkmış" dedim adamı izlemeye devam ederek "çocuklar işte sağları solları belli değil enerjikler" dedim. Bu doktor'u gözüm pek tutmadı. Ayağa kalkıp bana bir recete uzattı.
"İlaclarını düzgün içerse 2-3 güne hiç bir şeyi kalmaz" dedi. Receteyi elinden alıp arkamdaki Alfrede uzattım, Receteyi alıp odadan çıktı, doktora bakarak.
"Umarım" dedim, bana elini uzatarak.
"Görüşme küzere bay Wayne"elini çıkarak başımla onayladım sonrada odadan. Dick in başucuna oturup ona baktım.
"Bruce" dedi kısık sesiyle dizime ayağını koyup "gece devriyesine çıkacakmıyız?"
"Ben çıkıcam sen değil"
"Ama bende gelmek istemiyorum" daha gözlerini bile açamıyor devriye den bahsediyor.
"Hastasın Dick"
"Ama. Of neyse uyurum bende"
"Bence de uyu" dedim saçlarını karıştırarak.

Gözlerimi hafifce açtım uyuya kalmışım. Dick e döndüm yada dönemedim Dick nerde? Hızlıca kalkıp Lavaboya baktım orda yoktu, giyime odasında da değildi. Odadan dışarıya çıktım oturma odasından gelen kötü çalınan piyona seslerine doğru gittim.

"Dick?" piyano çalmaya çalışırken bana döndü.

"Evet"

"İyi misin evlat?"
"Evet, saol"dedi gülerek. Yanına oturup
"Piyano çalmaya mı heveslisin?"
"Güzel gözüküyor ama"
"Çalamıyor musun?"
"Biraz"dedi elimi piyanoyo tuşlarına koyup hafifce bir şarkı mırıldandım çalmaya başladım. Dick de beni izlemeye başladı, Ellerinin üstünden tutup devam ettim çalmaya. Gülerek şarkıya devam etti.

"This night is cold in the kingdom
I can feel you fade away
From the kitchen to the bathroom sink and Your steps keep me awake"
Gülerek saçlatını karıştırdım o sırada Alfred arkadan beri
"Efendim öğle yemeği vakti"dedi. Dick ayağa kalkıp mutfağa doğru fırladı gülerek arkasından beri gittim.
-NORMALDE DAHA ERKEN GELİCEKTİ BÖLÜM AMA BU ARA CİDDEN ÇOK YOĞUNUM KUSURA BAKMAYIN-

DİCK GRAYSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin