𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟐𝟐

775 17 2
                                    

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘 𝐓𝐖𝐎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘 𝐓𝐖𝐎











𝐓𝐇𝐈𝐑𝐃 𝐏𝐄𝐑𝐒𝐎𝐍











" 𝐄𝐕𝐄𝐑𝐘𝐁𝐎𝐃𝐘, clap your hands! Everybody clap your hands!" Ralph said. "In the front, in the back." "Hey y'all, it goes something like this." "Candy girl, You are my world. You look so sweet, your a special treat." "𝑳𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆'𝒔 𝒏𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒄 𝒃𝒖𝒊𝒔𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑳𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒎𝒆. 𝒀𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒔 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒓𝒐𝒐𝒎." 𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈𝒔𝒕𝒆𝒓 𝑪𝒂𝒍𝒚𝒑𝒔𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒐 𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈𝒔𝒕𝒆𝒓 𝑴𝒊𝒌𝒆 𝑩𝒊𝒗𝒊𝒏𝒔. 𝑺𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒘𝒂𝒚, 𝑴𝒊𝒌𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝑪𝒂𝒍𝒚𝒑𝒔𝒐. "When you're with me, you brighten up my day. Listen y'all, all I know. When I'm with you, you make me feel so good. Through and through." "𝑾𝒆𝒍𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑, 𝑹𝒐𝒏." 𝒀𝒐𝒖𝒏𝒈𝒔𝒕𝒆𝒓 𝑹𝒂𝒍𝒑𝒉 𝒔𝒂𝒊𝒅, 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒃𝒓𝒐 𝒉𝒖𝒈𝒈𝒆𝒅. 𝑩𝒓𝒐𝒐𝒌𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑪𝒂𝒍𝒚𝒑𝒔𝒐 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝑹𝒆𝒙 𝑪𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓.

"You always look so good, you make me forget my thoughts. Do you really love me? Do you really love me? Don't you really care? Don't you really care? Do you really need me?Do you really need me?" 𝑻𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒔𝒊𝒈𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕𝒔 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒔𝒘𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒁𝒆𝒏𝒂 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘. "𝑯𝒆𝒚, 𝒚𝒂'𝒍𝒍 𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒅𝒊𝒐!" 𝑺𝒉𝒆 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘. 𝑻𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒅 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒓𝒆𝒅. 𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒔𝒘𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝑪𝒂𝒍𝒚𝒑𝒔𝒐 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒂 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒍𝒆. "𝑮𝒐 𝑪𝒂𝒍𝒍𝒊𝒆!" "𝑮𝒐 𝑪𝒂𝒍𝒍𝒊𝒆!" "𝑮𝒐 𝑪𝒂𝒍𝒍𝒊𝒆!" "𝑮𝒐 𝑪𝒂𝒍𝒍𝒊𝒆!" "Candy girl, baby you are my world. I need your love. Each and every day." The song suddenly changed to; Cool It Down. Ralph begun to sing. "Everybody's saying silly things, without knowing. That life brings a change. And I've been checking all the signs my friends say I'm live sick cause I.... All I keep thinking about is her, in my arms. Got to see what love is about. And I won't be the same until she is mine, And my friends they keep telling me to."

𝐍𝐄'𝐒 𝐆𝐈𝐑𝐋 | 𝖬𝖨𝖪𝖤 𝖡𝖨𝖵𝖨𝖭𝖲Where stories live. Discover now