Drumul nu era foarte lung dar am ales mergem pe motor (daca tot il are dc sa nu-il foloseasca:)))
O data ce am ajuns acasa am mers in camera mea cu stinta ca mama cu domnul Jeon sunt plecati..... In camera era un bilet de la mama
Y/n sa sti ca noi am plecat , vom ateriza la ora 19 deci nu incerca sa ma suni , te voi suna eu cand voi ajunge . Am incredere in tine si in jongkook . Ca sa fie clar nu il lasa pe jongkook sa se apropie de aragaz! . Te iub !
Cu drag mama
Oare la ce se referea sa nu il las pe jongkook sa se apropie de araghaz ? Meh.. poate se refera ca nu poate gati;)...
Ma imbrac in haine de casa si cobor jos sa imi fac ceva de mancare . Jongkook nu era asa ca mam apucat sa imi fac ceva de mancare . Dupa ceva timp simnt niste maini mari si reci care ma prinsesera de talie . Eu ii dau mainile rapid jos si ma intorc cu fata la tip danduma cu 3 pasi in spate , era jongkook care ranjea putin pervers , ma uit putin ingrovita la el si mai ma dau cu un pas in spate .
- Buna printesa .
- Ce vrei?..
- Mie pofta atata tot... spune el cu o fata nevinovata
- .....Pai hai sa mananci ....
- nu de asta îmi e pofta, mie pofta de altceva...spune el cu o fata perversa
-.......
- Nup am 16 ani si voi fi virgina pana cand vreau eu.. ca sa fie clar U.U
- Npghp....
- Haa.. comentezi .??!
- Aa ce ? Eu ? Nu nu nici o data!
-aham. spun eu iar el pleaca cu o fata bosunflata.
Termin de macat si ma gandesc sa o chem pe Katy la noi . Daca tot suntem singuri de ce sa nu profit ca pot sa o invit pe cea mai buna prietena la mine. O sun pe Katy.
- Ce fwa , ce mai vrei ?
- Fa , vino la mine ca ai mei sunt plecati .
- Pe bune ? Hai ca ma imbrec si vin . Hai pa .
- P-..
Ho fa a nu a murit nimeni zic eu in mintea mea cand am vazut ca mia inchis in nas.
Cobor jos sa il anunt pe Jungkook ca vine Katy la noi .
- Jongkook. Sa sti ca va veni o prietena la mine .....
- Ok ... sa ii chem si pe baieti?
- Care baieti ?
- Niste prieteni.
- Ok......spun eu si urc in camera
In cateva minute eram imbracata mai ok si nu in haine de casa . Suna sonetia usei asa.ca cobor jos sa deschid cu credinta ca va fi Katy....dar ce credeti am eu norocul asta ? Ei bine nu cred ....
- Jongkook e pentru tine!spun eu mai tare pentru a ma auzi si lasandui sa intre .
- Imediat!
- Intrati! Spun eu deschizand usa mai larg si fandumala o parte .
Se uitau la mine ciudat dar unul din ei mia atras atentia avea parul negru si parea de varsta lui jongkook.Cand lam vazut mam inrosit putin dar am incercat sa ma aschund .
- Hei beiati, spune jongkook cu un zambet larg pe buze .
- Hei frate ! Spun toti
Ma duc in bucatarie sa stau pe tel pana vine Katy .
Stau pe telefon de 5 min si cineva intra in bucatarie. Era acel baiat care mia atras atentia
- Buna! zice el zmabit
- Hei...
- Sa intamplat ceva ? Spune el cu o sprancena ridicata🤨
- A nu, nu , nu sunt bine decat ma plictisesc
- Ai vrea sa stau cu tine pana vine prietena ta ?...
- Da! Ms ! Spun eu incantata .
- Ok hai sa ne cunostem. Spune el .
- Incepe tu . Spun eu putin rusinata
- Pai ma numesc Taehyung imi poti spune Tae . Am 19 ani si sunt cel mai bun prieten a lui Jongkook.
Aha... deci il cheama Taehyung . Interesant....
- Ma numesc Y/n. am 16 ani si sunt sora lui Jongkook.
- Sora?
- Da... sora vitrega ......spun eu cu capul in pamant
- Jongkook nu mia spus nmk de o sora.Kookieee!!!!!spune el tipand
- Ce vrei ba... si tiam spus sa nu mai imi spui asa !
- ppshahah... spun eu ranjind incet
- Tu nu rada ca te ud cu furtunu.!
- Ho ba ce ai cu ea
- Crezi ca tu scapi?.
- Ho gata sefu ! Spune Tae cu mainile in sus semn ca se preda si ranjeste
- Ce vrei pana la urma?
- De ce in branza mati nu miai spus ca o sa ai o sora vitrega?!?
- Ouuuuuu..... hehehe am uitat. Spune el pitinduse
In acel moment suna soneria