•Cap 3•

75 2 0
                                    

                      De dimineta  
  
   Ma trazesc si ma ridic cu greu din pat . Acum stau in pat lenevind pe telefon. Peste cateva minute ma ridic si imi fac rutina de dimineata:un dus scurt,un machiaj simplu (fond de ten, tus si un ruj crem inspre roz). Ma imbrac in haine de casa , asta constand in niste colanti negri si un tricou scurt ,imi las parul desfacut pe care il indrept cu placa.
    
   Cobor jos pe scari , o salut pe mama si pe "tatal,, meu care statea la masa citind dintr-o carte band caffea .Mama imi da micul dejun costand intr-o felie cu unt si gem un ou ochi si o cana de ceai de musetel cald.
   Peste ceva timp vine si Jungkook impracat in niste pijamale simple si cu parul ciufulit . Acesta se uita la mine zambind dragut iar eu ii raspund cu un zambet micut incercand sa nu arat foarte mult emotile persoanale. Acesta se aseaza la masa primind portia de mancare
    

                    Joungkook pov

Ma trezesc buimăcit de lumina zilei si cobor jos vrand sa imi iau micul de jun . Cobor jos iar acolo era Y/n , era asa draguta fata asta e asa e diferita si are ceva special in ea.
 

                          Y/n pov

Ma ridic de la masa dupa ce am terminat si ma duc sus . Acolo intra si mama cu o fata serioasa care esxprima motivul veniri ei .
- Draga am ceva important de spus .....
- Da ,mama zi.
- Pai draga ,eu cu Jeon vom pleca in strainatate din cauza munci ......spune ea cu o fata putin trista
- Stai ce ?!?!?!?!spun eu lasand telefon trantindul in pat si ridicanduma cu o fata serioasa.
- Ce ai auzit .
- Argh!..Cand plecati?
- Azi peste doua ore .....
- Bine .... spun eu cu o fata putin trista dar enervata .Iar mama esind din camera mea lasanduma singura
  Mam decis sa merg la sala . Mam schimbat in haine normale si lundumi hainele de sala la pachet am esit pe usa camerei mele . Cobor jos unde era Jongkook stand la televizor . Ma vede asa ca intreba:
- Unde te duci ? Spune el cu o spranceana ridicata
- Ma duc la sala ....
- Bine ,mama stie ? (Ca sa clarific nu e sala de tras la fiare e sala de sport)
- Da, poti sa o intrebi daca vrei .
- Ok . Pa!
- Pa ! Spun eu plecand repede pe usa .

    Ajunsa acolo ma duc in vestiar sa ma schimb imi fac exercitiile si vad ca apare cineva cunoscut ... nu il pag in seama pe tip si continui ce faceam .
   Dupa 2 min simt cum ceva ma ia in brate . Ma uit in spate si vad ca e Jongkook .oare ce cauta aici? Nu il indepartez si stau pana ma elibereaza din imbratisare.
- Neata printesa !
- Tiam zis sa nu imi mai spui asa!!
- De ce ?Nuti place ?
- ...........nu...
- Haiiide plentlu mine ?🥺
- Ugh bine ...... spun eu si acesta vambi de fericire.
- Cand telmini melgi cu mine la intoalcele ?....
- Da bine ......
- Yeyyy!!
- Doamne cat de copil poti sa fi acum, si sera esti asa perv ?🤦‍♀️
- Nus . Spune acesta cu o voce de copil .
- No bine acum ma lasi sa continui ?
- Daaaa sefa !spune cu o voce de soldat punand mana pe frunte cu pipeptul in fata .
  Am continuat exercitiile iar joungkook incerca sa repeta si ma tot facea sa rad .
Dupa ce am terminat am mers impreuna cu Jongkook pe motocicleta sa . Cand am vazuto am facut ochii cat cepele vambind . Ziceai ca nu am mai vazut un motor in viata mea. La vazul acestora Jongkook chicotea si imi daduse o casca neagra simpla . Am puso si am pornit  spre casa .

Neata cf ? Eu bine la scoala ;)) sper sa va placa si scuze pentru greselile gramatice . Bye ~

My step brotherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum