تـــکـایـە کـۆمـێـنـتـ لـەڕیـزەکـانـ جـێـبـێـڵـە💕💞
ڤۆتـتـ بیر نەچێ😁💜≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
{POV---Soomin}
هەموو جەستەم ئازاری هەبوو مەساجم بۆخۆم ئەکرد کاتێ لەسەر سیسەمەکەم دانشت بووم.....تەنها من وانەبووم هەموویان وابوون....ئەمڕۆ نامجوون توڕەییەکەی هەمووی بەسەر ئێمەدا ڕشت...ڕاهێنانە گرانەکانی پێ ئەنجامداین لەکاتێکدا هێشتا کاتی ئەو ڕاهێنانانە مابوو....تەنانەت ئەمڕۆ....کوڕێک بردرا بۆ ژووری کارەباییەکە....بەهێواشی پاڵکەوتم و چاوەکانم داسخت من زۆر ماندووم ئەتوانم لەگەڵ ئەو ئاژاوەیەش بخەوم...
😇بەیانی💙
دووبارە هەمان ئەو دەنگە ئاهـ سەرم ئازاری هەیە ئەگ بەنەفرەتبن نابێ بەخۆشی هەڵمستێنن لەجیاتی ئەو دەنگە گەورەیە....بەتوڕەی هەڵسام و ڕۆشتمە لای کانتۆرەکە و جلەکەم دەرهێنا و ڕۆشتمە گەرماو.....ڕۆتینێکم کرد و جلەکەم پۆشی....
(↑ω↑)
لەبەرامبەر نامجوون وەستا بووین چاوەڕێی فەرمانی ئەومان ئەکرد
"دەی هەمان ڕاهێنانی دوێنێ"
نامجوون ووتی
هەموومان دەنگێکی ناڕەزاییمان دەربڕی...ئەمجارە شوێنێکم ئەشکێ......"دەی واز لەم ڕەفتارە بێنن"
نامجوون ووتی
ئەیشـ.....هەناسەیەکم هەڵمژی و دەستم کرد بەو ڕاهێنانەی ئەو ئەیویست(-^〇^-)
هەموومان بەماندوێتێ لەسەر زەویەکە دانشت بووین هەناسەمان توند ببوو.....
"کاتی نانی نیوەڕۆیە"
دەنگێک لەسپیکەرەکەوە هاتخێرا هەڵسامەوە و بەڕاکردن بەرە و کافتریاکە ڕۆشتم ئەوانیتریش لەدوام بوون.....بەداخەوەم زۆر زۆرم برسیە.....لەسەر کورسیەکە دانشتم و سەیری قاپەکەی بەردەمم کرد و ڕووخسارێکێ قێزم دروست کرد.....شلەی برنج و سەموون؟؟......دڵنیا بوومەوە ئێرە وەک زیندانە....ئەوانیتریش گەشتن هەرزوو ڕوخساریان تێکچوو......بەبێزاری لەسەر کورسیەکە هەڵسام و سەمونەکەم برد و بەڕێگادا ئەڕۆشتم گازم لێی ئەگرد....بەرە و ژووری خەوتن ڕۆشتم....ڕقم لەم جۆرە خواردنانەیە......کانتۆرەکەم کردەوە و جلێکی نوێم دەرهێنا و لەسەر سیسەمەکەم دانا و سەمونەکەم تەواو کرد...ڕاستیەکەی سەمونێکیش نەبوو بەڵکو نیوە بوو......جلەکەم داکەند و ئەو جلەم پۆشی کە بۆ بۆکسێن بەکار دێت وە پەڕۆیەکی ڕەشم لەدەستم بەست....جلەکەم هەڵگرت و ڕۆشتمه گەرماوەکە و خستمە نێو جل شۆرەکە و دەستم لەسەر دووگمەکە دانا و جل شۆرەکە دەستی کرد بەشۆردن.....بەرە و دەرەوە ڕۆشتم و لەلای دەرگای کافتریاکە وەستا بووم تاکوو تەواو بن.....
أنت تقرأ
<𝚃𝚑𝚎 𝙰𝚗𝚝𝚎𝚌𝚎𝚍𝚎𝚗𝚝𝚜> {K.NJ} ✔
حركة (أكشن)دووباره بونەوەر زیاتر و زیاتر ئەبوونـ هاوسەنگی شوێنەکە لەدەست دەرچوو...... "ئەوە پەیوەندی بەڕابوردوەوەیە!" هاواریی کرد "ڕابردوو؟" "بەڵێ ڕابردوو!" هاواریـ کرد "دەستم توند بگرە تکایە بەری مەدە" هاوارم کرد "ببورە" نامجوون بەهێواشی ووتی "نەخێر" هاواری ک...