Do Kyungsoo point of view.....
ခုဆို...ကျွန်တော်နဲ့ ကိုကိုနဲ့...ချစ်ကြိုက်လာကြတာ...ဘာလိုလိုနဲ့....သုံးနှစ်တောင်ပြည့်တော့မယ်.......
Anniversary တိုင်း... တစ်မျိုးမဟုတ်တစ်မျိုး...suprise ဖြစ်အောင်..ကိုကို ကနှစ်တိုင်းလုပ်နေကြ......
2နှစ်ကျော်3နှစ်အတွင်းမှာ.....
အဆင်ပြေမှုတွေ ရှိသလို... ရန်ဖြစ်တာလည်းရှိသလို....
စိတ်ဆိုးစိတ်ကောက်မှုတွေလည်း ရှိတာပေါ့... အများဆုံးက ကျွန်တော်စိတ်ဆိုးစိတ်ကောက်တာက ပိုများတာပေါ့...ဟီး😁😁အဲ့လိုချိန်တိုင်းခေါင်းမီးတောက်အောင်ဖြေရှင်းချော့ရသည်မှာ...ကိုကိုပင်~
သူသိပါတယ်....ကိုကိုက အမြဲတမ်း... ဘယ်တော့မဆို..
"aigooo.. ကိုကို့ဘေဘီလေးသဘော....တစ်ခုပဲနော်...ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်ဘာပဲလုပ်လုပ်...ကိုကို့ ကိုအသိပေး....ဒါလေးတစ်ခုပဲ..အဲ့တာမှ ကိုကို ကလိုအပ်ရင်လိုအပ်သလို....ဘေဘီ..ကိုကိုစောင့်ရှောက်နိုင်မှာနော်.."
ကိုကို အမြဲတမ်းပြောတာ အဲ့စကားပင်....အရာရာကို အလျော့ပေး အလိုလိုက်......အရိုးသားဆုံးပြောရင်appa နဲ့ omma ထက်ကိုပင်...
ကိုကိုက ပိုချစ်တယ်... ကျွန်တော့်အတွက်တော့ကိုကိုက မိဘဆိုလည်းမမှားသလို... ကျွန်တော်အရမ်းချစ်ရတဲ့ တစ်ဦးတည်းသော ချစ်ရသော ကျွန်တော့်ချစ်ချစ်ကြီး..😍😍😍ခဏနေဆိုကိုကိုပြန်လာတော့မှာ....😊😊😊
ကိုကိုကခုဆို appa companyမှာ Director ဖြစ်နေပြီ...ကိုကို့ကြိုးစားမှုတွေကြောင့်ပေါ့....ကျွန်တော်လည်း ခုဆိုနောက်ဆုံးနှစ်တော်ရောက်နေပြီ.....
နေတာလား...???နေတာကတော့ ကိုကို့အိမ်မှာပဲနေတယ်လေ.....
မိဘတွေကဂျပန်ကို သွားလိုက်လာလိုက်ဆိုတော့...မထူးဘူး...အဲ့တာကြောင့်ကိုကိုအိမ်မှာပဲနေတယ်....နောက်လည်း ကိုယ့်အိမ်ဖြစ်လာမယ့်တူတူကိုလေ...😊😊😊
"ဘေဘီ ကိုကိုရောက်တာကြာနေပြီ.....ခေါ်တာလည်း မကြားဘာမကြားနဲ့ ဘယ်ကိုစိတ်တွေရောက်နေတာတုန်း..ဟမ်....."
YOU ARE READING
Jong's babyမွှေစိန်Season 1 (Completed)
FanficDika_yoai Romance & Funny kim jongin~ ကလေး!!! မင်းလေးကတအားမွှေတယ်နော် ဒါပေမဲ့မွှေတာလေးကိုက ချစ်ဖို့ကောင်းနေတာပါ ကလေးရယ်!!! Do Kyung Soo~ Kyungလေးက ကိုကို ကိုမှမွှေတာမဟုတ်ရပါဘူး...