1. BÖLÜM

15 1 8
                                    

Bulunduğum yerden elimdeki fotoğraf ile kalkarken kendime gelmek, elimi yüzümü yıkamak için banyoya gidecektim ki kapının çalması ile kapıya yöneldim...
Kapının önüne geldiğinde usulca sordum..
Seo Woo: Kim o?
?: Kargo...
Kapıyı yavaşça açtıktan sonra önümde kocaman bir dolap vardı...
Seo Woo: Nedir bu?
Kargocu: Bilmiyorum buz dolabı olabilir mi?
Seo Woo: Bilmem ki ben herhangi bir sipariş vermedim...Acaba karışıklık olabilir mi?
Kargocu: Siz Choi Seo Woo değil misiniz?
Kafamı onaylar biçimde sallamıştım...Sonra aklıma onu Hyun Bin'in sipariş etmiş olabileceği geldi ve gözlerimin dolmasına engel olamamıştım...
Seo Woo: İçeri almama yardım eder misiniz?
Adam beni onaylamış ve o şeyi salonuma bırakmıştı...
Seo Woo:Teşekkürler...
Kargocu: Şu kısmı imzalar mısınız lütfen?..
Dedi elindeki kalemi bana uzatırken...
Kalemi alıp gösterdiği yere imzaladıktan sonra gitti...
Kapıyı arkasından kapatıp o büyük buz dolabına benzer şeyin önünde durdum...
Kapağı yavaşça açtığımda gördüğüm şey ile olduğum yerde kalakalmıştım...

*FLASHBACK*

Hyun Bin: Evet onunla evliliğimizin bugün 6. Ayı ve gayet mutluyuz...
Gazeteci: Peki neden bunca zaman saklamak istediniz?..
Hyun Bin:Saklamak değil de sadece doğru zamanı bekledik...
Dedi patlayan flash ışıklarının karşısında...
Gazeteci: Peki hayranlarınız onlar bu duruma ne diyor?..
Hyun Bin: "Gerçek hayranlar sen evlendikten sonra da senin yanında olanlardır" bu söz sevdiğim ve saygı duyduğum biri tarafından söylendi...Beni gerçekten seviyorlarsa saygı duyacaklarına eminim...
Gazeteci: Kötü niyetli fanlarının olduğunu da biliyorsun bu neredeyse bütün idoller, aktörler ve aktrislerin yaşadığı tek sorun diyebiliriz...Bu süreç boyunca eşinizi kabullenmek istemeyecekler bunun için herhangi bir önleminiz var mı?
Hyun Bin: Neredeyse tüm çalışmalar bunun üzerine...Onlarıda atlatıcaz...Şuan gitmek zorundayız...
Sıcak gülümsemesini sunup elimden tuttu ve oradan uzaklaşarak arabaya bindik...
Arabayı çalıştıracakken telefon gelmişti...
Hyun Bin: Evet abi...Tamam hemen geliyorum...
Hyun Bin: Bebeğim seni eve bırakıp gitmem gerek...Klip çekimleri için...
Seo Woo: Anladım...Sen git ben korumalardan biri ile eve dönerim sen geç kalma...
Hyun Bin: Öyle diyorsan...
Onun yanağına öpücük kondurup arabadan indim...
Şöförü getirdiği arabaya binip oradan uzaklaştık...

15 DAKİKA SONRA

Eve geldikten sonra üstümü değiştirdim ve salona oturdum...Bir yandan söyleniyor bir yandan ise televizyon ile uğraşıyordum...
Seo Woo: Zaten eve senelerce yanlız girdim evlendim gene yanlız giriyorum...Yok yok yanlızlık benim kanıma işlemiş hayır yani evlendik biz ya, ne klibi Allah Allah...
Sinirimi yatıştırırken bir kanala denk gelmiş ve durmuştum...

*HABER*

Spiker: TJK Entertainment' a silahlı bir kadın girerek...Choi Hyun Bin'in gelmesi aksi taktirde oradaki herkesi vuracağını söyleyerek tehdit etti...Gazateci Eun Jae'ye bağlanıyoruz...Eun orada bir gelişme var mı?
Eun: Kadın tüm kararlılığı ile orada dururken, Choi Hyun Bin ise güvenli bir yerde tutulduğu düşünülüyor...Bu durumda evlerinede bir kaç polis gönderilecek olası bir durum karşısında eşinin de korunması adına...İçeride bir hareketlenme oluyor sanırım Choi Hyun Bin bulunduğu yerden aşağı indi...Ne olacağı merak edi-
Demesi ile bir silah sesi gelmişti...Defalarca silah patlıyor çığlıklar yükseliyordu...
Spiker: Neler oluyor orada bizide bilgilendir lütfen...
Eun: Sanırım Choi Hyun Bin vuruldu...Ambulanslar buraya akın etmiş durumda ve o kadın polisler tarafından yakalandı...

Kaynar sular başımdan aşağı dökülürken hızla kapıya yöneldim...Açıp gidecekken polisler ve güvenlik beni durdurmuştu...
Polis: Bakın sizin için tehlikeli...
Seo Woo: Az önce eşim defalarca vuruldu ve şuan düşünmem gereken benim için buranın tehlikeli olduğumu bırakın gideyim...Onun bana şuan ihtiyacı var...
Koruma: Peki sizi götüreceğim...
Önden yürürken bende arkasından gitmiştim...
Arabaya binip hastaneye giderken gözlerimdeki yaşlar durmak bilmiyordu...
Hastaneye geldiğimizde koşarak içeri girdim içerdekiler bana yolu göstererek orada olduğunu söylediler...
Ameliyathanenin önüne geldiğimde kendimi yere bırakmıştım...
Hyun Bin'in annesi gelmiş ve yanıma diz çökmüştü...
Hyun Bin'in annesi H/A: Güçlü ol kızım...Lütfen güçlü ol...
Seo Woo: Olamam anne olamam ben bu durumda güçlü olamam! Ben...Ben bugün ona hamile olduğumu söyleyecekken onun burada olması bencillikten başka birşey değil...
Olduğum yerde ağlarken sonunda doktor çıkmıştı...
Kalkıp yanına gittim...
Seo Woo: Hocam iyi değil mi?
Doktor: Seni severim Seo Woo biliyorsun sen bu hastanedeki en iyi doktorlardan birisin...
Seo Woo: Öldü mü?
Doktorun başı aşşağı düşmüştü...
Doktor: Mermilerin ikisi kalbine diğer ikisi ise karaciğerine gelmiş...Üzgünüm ama kurtaramadım...İstersen onu bir kez daha görebilirsin...
Söylediği şey ile hızla ameliyathaneye girdim...
Yanına gittiğimde gözünden yaş aktığını gördüm...
Seo Woo: Lütfen uyan...Beni duyduğunu biliyorum lütfen...Hem ben hamileyim de bebeğimiz olcak...Sen baba olmayı çok istiyordun.. Artık babasın ama burada değilsin uyan...Uyan...Yalvarırım sana uyan yaşayamam ben...Anne birşey söyle uyansın bak olmaz böyle bi baba, anneyi ve çocuğu orta da bırakamaz...
Kafamı çevirdiğimde grup üyelerini gördüm grup lideri olan Taehyun'un yanına gidip...
Seo Woo: Bak abi sen söyle sen grup liderisin sen ne derse yapmak zorunda...Lütfen söyle ona hadi...Ya hadi söylesene!!.Tamam fan bulalım kesin dinler ve uyanır o fanlarına çok değer verir...Şimdi gidip bulucam...
Koşarak çıkışa gittim herkes dışarıda tüm haber kanalları oradaydı. Köşede ağlayan kızı görmem ile onun yanına gittim...
Seo Woo: Sen fansın öyle değil mi?
Kız ağlayarak Bana baktı ve kafasını salladı...Onun elinden tutup içeriye sokup ameliyathaneye götürdüm...
Seo Woo: Bak sen söyle uyansın... Uyanır o seni sizi çok seviyor söyle uyansın...
Fan: Abla artık o uyanamaz...Gitti..
Seo Woo: Hayır gidemez...Söyle sen yinede hadi söyle!
Kıza bağırırken yüzüme bir tokat yemem bir olmuştu...
H/A: Artık kendine gel o öldü...Gitti...Öldü...
Yavaş yavaş gözüm kararıyor ve bacaklarımdan aşağı akan bir şey hissediyordum...Herkes etrafıma toplanmış beni sekteye alırken onların söyledikleri tıpkı bir kulak çınlaması gibi geliyordu...Bir kaç dakika sonra bilincim kapanmış ve kendimi karanlığa bırakmıştım...

Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ile karşılaştım kafamı çevirdiğimde doktor, o fan kız ve annem vardı...
Doktor benim uyandığımı gördüğünde gülümsedi...
Doktor: Artık daha dikkatli olmalısın...Çocuğunu kaybedebilirdin...
Seo Woo: Haklısınız bencillik yaptım...Bundan sonra daha dikkatli olmalıyım...
Fan: Abla lütfen artık daha dikkatli ol...Bebeğe zarar gelmesin...
Seo Woo: Söz veriyorum olucam...Senin adın neydi...
Fan: Kang Soo Jin

*FLASHBACK END*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİMSE BİLMESİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin