Bir kaç vampenez den vampenez olmadan önce onların yaşam tarzlarını ve adetlerini öğrendiğini duymuştuk ve genel kanı eğer Bay Tiny nin kehanetini boşa çıkarmak istiyorsak bu vampenez lordunu kavmin başına geçmeden önce bulup öldürmek zorunda olduğumuzdu.
Bir grup yüce vampir Paris'le konuşmak için bekliyordu. Staffen Irve ayrılırken onlar da önce doğru hareket ettiler; fakat ben onlara durmalarını işaret ettim . Bir bardak ılık kan alıp tek kullaklı Paris'e uzattım.Gülümseyerek aldı ve için deki sıvıyı kana kana içti ;
sonra da dudakların da ki kırmızı izleri titreyen elinin tersi ile sildi .Savaş konseyini yönetmenin yaşlı vampiri yorduğu oldukça belli idi.
Paris in sağlığı konusun da endişeliydim
- Geceyi bura da kalmak ister misin ? diye sordum . Başını 2 yana salladı ve ;
- Henüz erken diye karşılık verdi...
- Ama senin için değil diye karşılık verdi arkamdan gelen tanıdık bir ses... Bu Bay Crepsley'ydi.
Kırmızı pelerinli vampir zamanın çoğunu yanım da geçiriyor, bana danışmalık yapıyor ve cesaret veriyordu.
Tuhaf bir konumdaydı. Sıradan bir vampir olduğu için her hangi bir rütbeye sahip değildi ve en düşük kıdemli Yüce vampirlere bile boyun eymek zorundaydı.
Fakat aynı zaman da beni gözetimin de tuttuğu için gayiresmi olarak bir vampir prensi'nin gücüne sahipti ( sürekli onun tavsiyelerine uyuyordum ne de olsa . ) Aslın da Bay Crepsley , Paris Skyle dan sonra en kıdemli vampirdi ama kimse bunu açıkça kabul etmiyordu .
Vampir protokolü işte ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARREN SHANGÜN BATIMI AVCILARI
VampireARKADAŞLAR HİKAYEM VAMPİR SEVERLER İÇİN YAZILMIŞTIR AMA SEVMEYENLER DE BU HİKAYE SAYESİNDE SEVECEKLERDİR !!