Chapter 2.
Budi berjalan terhencot-hencot menahan sakit. Sampai dihalaman rumah Budi melihat pintu hadapan tertutup rapat. "Kemanakah ibu?" tanya Budi di dalam hati. Ketika Budi semakin mendekati anak tangga, dia terdengar desahan ibunya, kadang-kadang berselang seli dengan bunyi desahan suara lelaki. Budi berjalan perlahan-lahan mendekati tingkap kayu rumahnya dan cuba mengintip di sebalik lubang.
Budi terpempan, pemandangan di depan mata nya membuatkan dia terkejut. Di bahagian ruang tamu kelihatan ibunya bertelanjang bulat sambil gunung milik ibunya dihisap rakus oleh seorang lelaki. Susuk tubuh lelaki itu sangat dikenalinya biarpun hanya melihat dari bahagian belakang sahaja. Budi tau lelaki itu adalah Tok Ketua. Mengapa ibunya dan Tok Ketua bertelanjang bulat? Budi yang baru menginjak remaja tertanya-tanya adakah ibunya dan juga Tok Ketua sedang melakukan hubungan intim?
"Tok ketuaaaa cukuplah, taaadi Tokk ketuaaa dah berjanji cuma ingin melihat saya bertelanjang sahaja. Hmmmm." Anom bercakap dengan nada tersekat-sekat.
"Ya Anom sayang, Tok Cuma nak hisap gunung Anom saja. Bolehkan? Lagipun ini saja caranya untuk Anom membalas hutang sewa rumah untuk bulan ini. Anom tak perlu bayar sewa bulan-bulan lepas ni asalkan Anom melayan saya" Ucap Tok ketua sambil menguli-uli payudara Anom dengan sebelah tangannya.
"Hmmm. Berdosa kita berzina begini Tok ketua. Janganlah Tok ketua mengambil kesempatan terhadap Anom. Nanti Anom bayarlah tunggu dapat wang dari upah menoreh dengan Lebai Malim." Ujar Anom meminta simpati kepada Tok ketua.
Tok ketua Rawi yang dikuasai oleh nafsu tidak mengendahkan permintaan Anom. Malah Tok ketua telah melondehkan kain batik milik Anom. Tangannya dimasukkan ke arah segi tiga emas milik Anom yang telah lama tidak diterokai sejak kematian suaminya Jali setahun yang lalu. Anom baru saja menginjak umur tiga puluhan kerana ketika dia berkahwin dengan Jali, umurnya baru sahaja enam belas tahun. Beza lima belas tahun umur dengan Jali ketika itu.
Apabila Jali meninggal kerana serangan jantung, Anom menjadi janda meletup dikampung Titi Pinang. Semua pemuda termasuklah laki orang menunggu kesempatan untuk memiliki Anom.
"Jangan Tok ketua! Kasihanilah saya Tok ketua." Anom cuba menahan jari jemari Tok ketua dari bermain di alur puki nya. Tapi apalah sangat kudrat seorang wanita seperti Anom. Tok ketua yang memiliki ilmu dan gagah perkasa bukan tandingannya. Tok ketua berdiri di hadapan Anom yang duduk melutut dan melondehkan kain sarong miliknya. Terpampanglah senjata Tok ketua yang berurat dan sangat gemok itu. Anom hanya menelan air liur memerhati batang Tok ketua. Sudah lama dia tak merasa kenikmatan bersetubuh. Selepas Jali tiada, Anom hanya menggunakan jari untuk memuaskan nafsunya.
"Hisap Anom sayang, masukkan ke dalam mulut mu senjata sakti milik tok ini." Tok ketua memberikan arahan kepada Anom. Anom yang seakan terpukau dengan batang milik tok ketua perlahan-lahan mendekatkan mukanya ke arah batang itu. Anom menghidu bau batang tok ketua berbau masam tapi kerana terpaksa Anom kulum juga batang tok ketua di dalam mulutnya.
"Ya Anom, begitulah sayang. Teruskan sayang. Pandai Anom hisap. Hmmmm." Tok ketua mengeluh kesedapan. Batang tok ketua keluar masuk dengan lancar di dalam mulut Anom.
Setelah merasa mulutnya agak lenguh, Anom pun melepaskan batang milik tok ketua. Anom dibaringkan oleh tok ketua. Tok ketua mencium mulut Anom kemudian terus turun ke leher jinjang milik Anom. Payudara Anom yang putih melepak jadi sasaran seterusnya. Tok ketua menggunakan keseluruhan pengalamannya untuk menundukkan Anom. Selepas lama bermain dengan puting Anom, tok ketua turun ke celah paha Anom, mencari segi tiga emas milik Anom yang berbulu agak lebat. Kelentit milik Anom disedut-sedut oleh mulut tok ketua.
"Tok geliiii. Cukuplah tokkk. Anommm..Anom tak tahan. Ahhhhhhhh tokkk!" kaki Anom terangkat dan mengepit kepala Tok ketua di celah kelangkangnya. Air kepuasan Anom telah pun keluar. Tok ketua tidak menunggu masa yang lama terus mengarahkan senjata miliknya ke alur bibir puki Anom. Tok ketua memasukkan batangnya perlahan-lahan ke dalam terowong rahsia Anom. Anom hanya mengetapkan bibirnya apabila batang milik tok ketua mencecah muara nikmatnya.
"Arghhhhh! Besarnya. Perlahan-lahan tok. Hmmmm." Amom mendesah.
"Ya sayang Anom, tak perlu risau. Tok tau batang tok agak besar untuk puki ketat milik Anom. Hmmmm...ahhhh..ahhhh...sedapnya Anom!" tok ketua pun memulakan dayungannya membelah muara kasih milik Anom. Kini puki nya yang telah sekian lama tidak merasa batang telah pun dirasmikan oleh Tok ketua. Anom tak sangka tok ketua akan mengambil kesempatan terhadapnya, tetapi salah Anom juga yang lambat melangsaikan hutang sewa rumahnya. Kini kehormatan dirinya dijadikan sebagai galang ganti oleh Tok ketua.
"Ahhh..ahhhh...sempitnya puki Anom, sungguh jauh bezanya dengan Minah. Hmmm." Tok ketua membandingkan puki bini nya.
"Hmmm. Tak baik tok cakap macam tu. Ahhh.ahhh..laju lagi tok." arah Anom. Tok ketua pun mula melajukan dayungannya. Bergegar gunung milik Anom menahan asakan daripada tok ketua. Tua bukan sebarang tua, berpengalaman luas diranjang. Sudah berapa ramai anak dara dan juga bini orang yang pernah menjadi mangsa nafsu serakah tok ketua. Modus operandinya mudah saja, pinjamkan wang kepada yang memerlukan. Apabila mereka tidak mampu untuk membayarnya, tok ketua akan menggunakan batang perkasanya menghukum mangsa-mangsa tersebut.
"Anom, tok dah nak sampai ni sayang. Nak pancut di mana ni?" tanya tok ketua kepada Anom.
"Tok pancut sahaja di dalam. Anom memang tak boleh mengandung. Takkan tok lupa Budi tu cuma anak angkat Anom." Ujar Anom kepada tok ketua.
"Baiklah sayang. Arghhhhh! Tok pancut ni!
Tanpa menunggu lama Tok ketua menjerit sambil tubuhnya mengejang. Berdas-das air mani tok ketua ditembak melalui lubang di tengah kepala takuknya. Menembak dinding rahim Anom tanpa belas kasihan. Kedua-duanya terbaring berpelukan di atas lantai kayu rumah itu. Tercungap mengambil nafas setelah melalui perjalanan yang melelahkan fizikal.
Perlahan-lahan Budi menapak pergi dari situ meninggalkan ibunya. Di dalam fikirannya penuh dengan segala persoalan. Budi semakin jauh masuk ke dalam hutan tanpa dia sedari.
YOU ARE READING
Dosa
Mystery / ThrillerDendam seringkali membuatkan manusia hilang pertimbangan. Kekurangan pada diri menyebabkan penghinaan dan cercaan bermaharajalela. Akhirnya jalan mudah dicari. Jalan salah yang tidak diredhai oleh Maha Pencipta. Mampukah Anom dan Budi kembali ke pan...