Part 7

11K 98 6
                                    

Chapter 7.

"Ah Meng saya mahu beli sekampit beras lagi. Hujung bulan saya bayar ya."

"Aiyaaa. Bukan saya tarak mahu kasih lu hutang Anom. Tapi lu hutang sulahh manyak wooo," Ah Meng menggaru-garu kepalanya.

"Hmmm. Ah Meng percayalah sama Anom. Sekarang Anom takda beras, macam mana Anom mahu makan," Anom merayu Ah Meng sambil memegang tangan cina berperut buncit tersebut.

Ah Meng merupakan satu-satunya penduduk di kampung Titi Pinang yang membuka kedai runcit. Berumur 40an dan berperut buncit orang nya.

"Manyak susah woo mau kasih lu hutang. Ini macam saya tarak untung tau," Ah Meng bercakap sambil mengerling pangkal payudara Anom yang terdedah di sebalik baju kebayanya.

"Takpa lah, u ikut saya pergi bilik belakang dulu, saya mau kira lu punya hutang," Ah Meng menutup pintu hadapan kedai runcit dan menarik tangan Anom agar mengikutnya. Anom tanpa banyak bicara hanya membontoti sahaja Ah Meng dari belakang.

Sebaik sahaja masuk di bilik belakang, Ah Meng terus memeluk Anom.

"Anom saya sulahh lama ingin sama lu. Saya takkan kira ini beras punya hutang kalau lu layan sama saya."

"Mana boleh ini macam Ah Meng, saya tak mahu lah!" Anom menolak Ah Meng dan menjauhkan diri.

"Aiya Anom. Jangan itu macam lah. Okay kalau lu layan sama saya, semua hutang lu saya kasi langsai. Lu tarak hutang lagi sama ini kedai," Ah Meng tersenyum nakal dengan mata sepetnya.

"Hmmm..betol ni Ah Meng? Lu jangan berani tipu sama saya. Kalau saya layan sama lu, saya mau semua hutang saya langsai tau," ujar Anom mengingatkan Ah Meng.

Ah Meng hanya mengangguk-anggukann kepala nya sambil tersenyum. Kali ini dia takkan lepaskan peluang untuk meratah tubuh Anom. Janda yang telah lama didiam-idamkan olehnya.

Ah meng membuka butang baju kebaya milik Anom dan terlihatlah gunung bekembar terlindung di sebalik baju dalam. Tanpa membuka baju dalam Anom, Ah Meng Cuma melondehkan sedikit dan mengeluarkan kedua payudara Anom.

"Banyak cantik la Anom lu punya susu. Hmmm...Hmmm..Hmmm," mulut cina buncit itu mulai melahap puting tetek Anom. Tangan Anom meraba seluar pendek Ah Meng dan memasukkan tangan nya ke dalam untuk mencari burung keramat milik lelaki cina itu.

Anom tersentuh kepala burung yang ditutupi kulit. Biarpun burung tersebut tidaklah sebesar mana tapi cukup rasa nya untuk membuatkan Anom puas.

"Anom hisap wa punya batang. Hehehe," begitu gembira Ah meng dapat memilik Anom biarpun sebentar cuma.

Anom berlutut di hadapan Ah Meng dan melorotkan seluarnya. Ini kali pertama Anom melihat batang yang tidak bersunat. Anom menghidu batang Ah Meng dan ada bau sedikit apabila Anom menolak kulit kulup Ah Meng untuk melihat kepala takuknya.

Demi melangsaikan hutang nya, Anom dah tak kisah akan bau tersebut. Lidah Anom mula menjilat di sekeliling kepala takuk Ah Meng. Perlahan-lahan batang kulup itu dimasukkan ke dalam mulut Anom.

"Uiiii.. Sedap la Anom hisap. Wa sanggup masuk lu punya agama woo kalau Anom sudi kahwin sama wa. Huhu," terangkat-terangkat kaki Ah Meng menerima hisapan padu daripada Anom.

Tidak sampai beberapa minit Anom menghisap, Ah Meng sudah pun mengeluarkan batangnya daripada mulut Anom. Dia tak mahu pancut di dalam mulut Anom. Ah Meng ingin merasa kenikmatan puki Anom, itu tujuan sebenarnya.

"Berdiri Anom sayang, kasi tonggeng lu punya montot. Tangan letak atas meja," Ah Meng memberikan arahan dan Anom hanya menurutnya.

Dari belakang Ah Meng memasukkan batang cina kulupnya ke dalam puki Anom. Terasa nikmat nya apabila batang tidak bersunat itu beraksi keluar masuk menceroboh muara terlarang milik Anom.

"Errmmm Ah Meng ini kali pertama saya kena main sama batang tak bersunat," ujar Anom.

"Ahhh...ahhh...ahhh.. Apa macam Anom sayangggg.. Sedappp kah batang tarak sunattt. Ahhhh!'

"Sedapppp Ah Mengggg..Ahhh...ahhh. Kasi laju lagi Ah Meng, saya mau keluar."

Ah Meng pun melajukan dayungan nya membelah muara Anom. Muara gadis melayu yang berjaya ditahlukinya.

"Ahhhhhh!!!" gema jeritan bersatu di antara dua insan yang tengah bertarung melampiaskan nafsu yang terpendam. Air yang keluar dari burung berkulit tebal itu umpama air terjun yang menderu melimpahi muara kasih milik Anom yang gersang.

Anom keluar dari kedai runcit Ah Meng dengan menguntum senyuman kepuasan. Segala hutang piutang Anom selesai dengan hanya menyerahkan badan nya sebagai habuan.

"Kalau begini sudah jalan dan takdir hidup yang telah ditetapkan untuk aku, aku menerimanya dnegan redha," gumam Anom di dalam hati.

DosaWhere stories live. Discover now