"Ama baba! Hani müdür yardımcın olacaktım?"dedim öfkeyle.
"Hala büyümedin seni küçük ayı." bulaşıkları yıkarken bir yandan da bana laf yetiştiriyordu. Küçük ayı kelimesi sevimli gibi olabilir ama aslına babamın bana taktığı lakap.
"Selam! Beni özledinizmi baylar?" tabiki içeri giren kız kardeşim Franci'ydi. Babamla Franci'ye kötü kötü bakınca Franci somurttu. "Baba, abi hep bana kızın zaten!" dedi ve sırt çantasını alıp ayakkabılarını giymeye gitti.
"Bu kız sana neden abi diyor Freddy?" dedi babam "Siz ikizsiniz, aranızda birkaç saniye falan var."
"Baba sanki Franci'yi tanımıyorsun."
"Hadi bakalaım ısrarcı ayı, okula geç kalma." babam konuyu saptırmayı da iyi biliyor hani.
Neyse. Bende sırt çantamı aldım ve ayakkabılarımı giyip beni kapıda bekleyen Franci ile birlikte okula doğru yürümeye başladım.
Yürürken Braden'ın evinin önünden geçerken birden Braden evden çıkıp yanımıza geldi. Arkadan annesi ''Hadi iyi okullar!'' dedi ve el sallayıp içeri girdi.
Braden ikimizin arasına geçip '' Gü-nay-dın!'' dedi sevinçle.
''Böyle mutlu olmayı banada öğretsene.'' dedim hayattan bıkmış bir sesle.
O da yanaklarımı sıkıp ''Tabi canım.'' dedi dalga geçer gibi. ''Hadi ya yürüyelim çek ellerini de.'' napıyo lan bu WTF?!
Yürümeye devam ettik.Sonra Chastity kısaca Chas de bize katıldı. Hanımefendidin sevgilisi oldu ya arada bizi satıyor. Olsun.
''Hey! Beni bekleyin!'' hepimiz aniden arkamızı döndük. Fowler tam Franci ve Braden'ın üstüne atlayacakken ikisi köşeye çekildi. Tabi onların arkasında ben vardım ve çekilememiştim. Fowler da duramayıp yanlışlıkla üstüme düştü. Birlikte yere yapıştık.
''Ehehe merhaba Freddy''
''Merhaba da üstümden kalksan iyi olucak sanki.''
Fowler üstümden kalkmaya çalışırken eli kaydı ve burun buruna geldik. Birden kamera sesi duyduk (kameradan çıkan ses anlamında). İkimizde sesin geldiği yöne baktık.
''Ay abi Fowler ile çok yakışıyorsunuz ya! Şimdi bunu İnstagram'a koyacağım. Ve etiketiniz de Yaoi in life olucak ehehe!''
Fowler'ı hemen kenara itip kalktım. '' Franci! Çabuk sil şu resmi!'' ''Hayır ya sanane!'' ee tabiki Franci resmi silmedi. Kavga ede ede okula da ulaştık.
Franci yaoi de ne anlıyor ki. İki erkeğin aşkı. Tamam iki erkeğin birbirlerine aşık olması kötü değil ama... Neyse okula girdikten birkaç dakika sonra zil çaldı. Hepimiz dersimiz için sınıfa girdik. Chastity ve sevgilisi Fowler benim sıramın arkasındaki sırada oturuyorlar. Ben ikinci sıradayım. Braden ise sol tarafımdaki ikinci sırada üç sıra grubu var. Sağdaki 4. sırada ise Franci ve kankası oturuyor.
İşte öğretmen geldi ve derse başladık. Dersin ortalarına doğru Franci'ye çaktırmadan baktım. Franci arkadaşlarına telefonundan birşeyler gösterip gülüyordu. Sonra aklıma geldi Franci arkadaşlarına Fowler ve benim resmimi gösteriyor olmasın? Hem arkadaşları da onun gibi. Ya sonunda resmi tüm okul görürse?
Tenefüste hemen Franci'nin yanına gittim. '' Resmi onlara mı gösterdin?''
''Evet'' dedi sakince.
''Başkalarına da mesaj olarak atmadın değil mi resmi?''
''Hayır.''
''Atma zaten. O arkadaşlarına da söyle kimseye söylemesinler.''
''Abi tamam ya git hadi!''
Pis pis sırıtıyor kesin bişey yapıcak.
-------
Okul çıkışıydı. Braden yolumu kesip '' Freddy sana birşey söyleyeceğim, gel benimle.''. Ben birşey diyemeden Braden beni tutup kimsenin bizi duymayacağı bıryere götürdü.
Bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı ''Freddy, seni seviyorum.''
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu arada Fnaf-Just Gold'u dinleyin çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf-My Secret Love
ParanormalBu hikaye Fnaf fan fiction gibi birşey. İlerleyen bölümlerde yaoi hatta smut olabilir. Freddy Fazbear sıradan bir öğrenci, babasının pizzacısında çalışıyor. Bir gün babasının pizzacısını ona vermesi ile pek çok şey değişiyor. En sevdiği arkadaşları...