Kpop/idoli/pop Și Creppypasta

129 5 0
                                    

Ok dude trebuie sa dispară cărțile de genul...

Da ascult kpop dar nu bag unul care nici o palma unei muște sa ii dea cu unu care a omorât-o pe măsa.

Dar acum exista persoane toxice /nebune / proaste care combina ceva de genul.

Cu cele făcute la caterinca da e ok mai multe cărți făcute la caterinca sunt bune daca combini ceva real cu ficțiune.

Nuj unde am văzut ceva de genul (scuzați dacă nu va place dacă va dau asa dar na) :" Și asa Jeff l-a luat pe jimin și au făcut-o de s-o auzit pana la parter."

In primul rand informează-te și ai afla ca cei din BTS nu sunt gay și  urăsc shipurile dintre ei și de aia nu mai sunt fix cum au fost .

Imi place dintre toți you-tuberi (cred ca am scris bine), gamerii, muzicieni de Codrin și Exploit  dar sa nu uitam de Zappy . Restul sunt chiar enervanți, o vrea Selly sa schimbe ceva dar nuj ce ca de la cum e în românia opinia cuiva se duce pe pl. Pe el l-a băgat în seama ca "e vocea elevilor" dude profa de mate e supărata și ne pune sa cumpărăm culegeri in fiecare an ca manualele pe care le avem sunt de kk.

Iar restul desigur ca sunt din alte țări. În acest gen de muzica am găsit un fel de refugiu (care trezește babele de la somnul de frumusețe) mai ascult Bazooka nu foarte des dar mi se pare ca aste chiar o trupa decenta fata de 5 gang (I de kk cu Mădălin, de aia o pierdut mult) . Nu sunt ca ale Andrei (no hate) sau Iuliana Beregoi (rasista naibii) cere canta doar despre o parte din viata care de obicei o poate canta și bunicamea de 82 de ani.

Bazooka și BTS m-a învățat sa nu îmi pese de alții cu care ma urăsc și altele de genul.

Un trapper bun e erisGeorge dacă va place dați subscribe sa faca și el mai mulți fani (va pun o melodie la media care îmi place și după căutați și voi ca are pe diferite teme)

🤦Și ați văzut la ce a făcut reclama Iuliana, sora-sa era atât de jenata nici sa se prefacă nu poate. Dude cred ca io venit și ei ciclul și de aia e asa. Nu trebuie sa știe toată România ca ești pe stop. Iar aia de la Always cu o rasista și-o făcut planul de marketing?
Si de asta de mai duce pe pl România. Se mai întreabă lumea de ce facem ca țăranii când vedem în om negru sau asiatic. 🤦

Sper sa nu va schimbe părerea despre mine dar na dacă da ai butonul de "unfollow" aproape .

Tipic În Creppypasta Fandom Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum