1-mira

9 3 1
                                    

Başladığınız tarihi alayım buraya kuzulaaar .

Bölüm şarkısı : halsey/control

İz sürmek:

Önümdeki tabağı bir ısırık dâhi alamayacak noktaya geldigimi anlayarak , önümden az ileri ittim. İskenderi bitirmiştim ama salataya midemin dolu olduğunu fark ederek dokunmadım.

Yanımda bir rüzgar esintisi hissettiğim anda arkama döndüm . Mekandan çıkmış Ankara ayazı 'nın soğuğundan dolayı donmuş ellerini ısıtmak için avuçlarını birbirine sürten Yamaç'a baktım uzun uzun .

O an üşümüş ellerini ısıtmak o kadar isterdim ki yanına gidemedim,
O da ister miydi onu sarmalamamı bilemedim.

Her zamanki gibi favori haline getirdiğim şeyi yapmaya yani onu takibe koyuldum .

Bu sefer girdiği yolların değiştiğini, öncekinden çok daha karanlık semtlere ayak bastığını anladım.

Bundan bi hafta önce huzur evine gitmişti yaşlı bir yakını olabileceğini düşünmüştüm ama bu seferki olay farklıydı . Sokaklar buram buram kömür kokuyordu .

Gecekondular vardı .

Ve aşırı tilt edici köpek uğultuları kulaklarımı rahatsız ediyordu.

Kıvrak bir hareketle girdiğimiz sokağın sağına döndü.

Ben ise peşinden.

Kafamı sağa atıp, bedenimi görüntü odağından çektim.

Bir eski binanın önünde durup ilk kattaki zile bastı .Biraz bekledi çünkü her kimse bu kişi açması uzun sürdü.

Gördüklerim ile üzerimden kaynar sular dökülmüş gibi hissettim .

Gözlerim dolmaya başladı burnumda bir sarsıntı hissetim.

Tabiri caizse hoşlandığım adam hayli güzel bir kızla yiyişiyordu.

Önce bir o kiza baktim sonra ise kendime ve kendimden utandım
Ben kimdim ki.

Biraz daha onlara bakıp bu acıya katlanamazdım.

Ben karşılığı olamayacak birini severek hayatımın hatasını yapıyordum.

Geri geri adımladım ve hızlı hızlı koşmaya başladım.

Sanki koşarsam bu yükü atarmış gibi hissedercesine .

Bacaklarımı zorluyordum.

Duraksadım.

Titreyen ellerimle gözyaşlarım'dan
dolayı ıslanmış yanağımı silmeye yeltendim.

Arka cebimden telefonumu çekip kuzey 'i aramak için numarasına yakın haneleri tuşladım ağlamaktan gözüm klavyeyi görmüyordu.

Çalıyordu ama açmıyordu tam ümidimi kesecekken telefondan kısık bir ses geldi.

Kuzeyperest'im:" miraaaa ¡"

Kuzeyperest'im:" hatunumla arama giriyorsun sonra ara ."

Dediğinde ,tuttuğum nefesi bıkkınlıkla verdim .

Yan tarafımda olan kaldırıma telefonumu kapatıp kapatmadığımı umursamadan çöktüm hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım iyi geliyordu. Ağlamadan önce ağır hissediyordum kendimi.

Yada yediğim 2 porsiyon iskenderden kaynaklanıyordu bilemedim.

Hâlâ ağlayışım sürerken kalın bir ses tonu kulaklarımı tırmaladı.

Onun sesiydi , çöküşüme sebep bu adam neden arıyordu.

-"Niye ağlıyorsun küçük?."

(Yüzümü görmediği için tanımadı.)

Tanısaydı göz ucuyla bakmazdı.

Sert bir yapısı vardı , çözemediğim yarası,yarısı dövme dolu sırtı , yüzünde sayamadığım kadar izleriyle sıradanlıktan uzak farklı görünümü.

-"önemsiz"diyerek kestirip attım.

Ve oradan uzaklaştım. Ona yakın olmak şu saatten sonra canımı yakmaktan başka birşey ifade etmezdi.
...............◇............■...........◇................

Aşklarım ,bu bölüm kısaydı özür dilerim ikinci bölümde bomba gibi geleceğim.

17 yaşındayım.

İlk deneyimim olduğu için yazım yanlışlarım yada cümlemde bir hata fark ederseniz bana söylemenizi isterim.

Ve bana mivi diyerek hitap edebilirsiniz gerçek ismimi şu sıralar söyleme taraftarı değilim.

Cici bakin kendinizeee.

Ummuaah.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

[ Duş Jeli ] •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin