Amber, Tessa a Mishel studují na stejné škole, spíše ve stejném areálu pod stejnou školou.Každá jen jiný obor. Amber právě dostudovala bakaláře, Tessa školu umění, její praxe byla dělat komparz ve filmech a chtěla by to dotáhnout na hlavní roli a Mishel dopravní školu, chtěla by být letuškou , ale zatím je na zácviku u drah. Škola na posledních 14 dní zařídila výlet do Francie. Holky byly poslední kdo se stihli přihlásit. Jede i pár namyšlených holek co Am, Tess a Mish úplně nenávidí. Myslí si o sobě jak jsou nejlepší. Den před odjezdem ještě dobalovali kufry a byly celé nervní z toho jestli mají všechno. Tessina matka je všechny tři ráno vyzvedla a odvezla na autobusové nádraží , kde už na ně čekal autobus do Francie. Už tam byli učitelky a pár kluků co s nimi jedou. Až na dva darebáky tam byli asi 4 šprti. Holky si dali kufry do autobusu a už šli obsadit místa. Jede jich jen 20 takže mají možnost každá mít svou dvousedačku.Hned začali snít o tom, co tam asi vše chtějí vidět. Že by bylo fajn si tam nabouchnout nějakého francouze, mají totiž takový romantický přízvuk. Chychotali se až do té doby než nastoupila Susan se svou partou namyšlenek. Jen se na holky zamračila a pokračovala dál do autobusu a s tou svou partičkou se bavili o gelových nehtech a o parfémech. Tu co měla dnes by cítili snad až v americe. Tess z toho začala kýchat jelikož byla opravdu převoňená. Odbyla pátá , řidič a učitelky nastoupili a autobus se rozjel. Namyšlenky mávali svým rodičům a polovičkám, dělali jak strašně pláčou, ale učitelka je přerušila úvodní řečí ohledně cesty. Mluvila snad čtvrt hodiny. Tess si pak vzala sluchátka, že možná usne, Amber knížku a Mish už při učitelky povídání vytuhla. První zastávku ve Stuttgartu už Tess vypěhla s Amber kouřit, naproti nim stál také nějaký autobus, řidič kouřil a nějací dva kluci šli akorát z benzínky. Koukli se na holky a zamávali jim.
Tess: Amber viděla jsi to?? (rozplívá se)
Amber: joo, ten černovlasý je krásnej (rozplývá se s ní)
Tess: mě se spíše líbí ten blonďák
Susan: Holky nezaclánějte, to bylo na nás , že dámy? (stála na schodech v autobuse na těch svých podpadcích a její parta se opírala o futra)Holky nad ní mávli rukou, poté mávli na kluky a vlezli si zpět do autobusu. Mish se probudila na druhé zastávce ve městě Bern. Kde si dají oběd a menší procházku po městě.
Učitelka: Studenti , sejdeme se v pět tady u autobusu ano? Běžte se někam najíst , dejte si procházku a pak přijďte. Pak už pojedeme rovnou bez zastávky do Bandol.
Hned co to dořekla studenti se rozutekli.
Amber: Když už jsme ve Švýcarsku , chtěla bych někde sehnat Švýcarskou Čokoládu.
Tess: Děláááš mi.... vidíš ty kluky tam?? (ukáže tři chlapy co jdou do Obchodního centra, jeden černoch cca 30 let , jeden postarší čtyřicátník a jeden typický Němec)
Amber: Nikdy bych to neřekla, ale ten černoch má docela pěknou prdelku
Mish: (uchechtne se)
Amber: kdybys pořád nečuměla do telefonu a nechala chvíli tu práci prací a vnímala si tak by se ti třeba taky líbil (otočí se na ní a sebere ji telefon)
Mish: Hej! Já ti to až budeme na hotelu připomenu (založí ruce)
Tess: budete tu řešit blbosti nebo je omrknem blíže? (kouká na ně s nudným výrazem)Rozejdou se směr obchoďák. Je docela velký , takže kluky už někde ztratili. Tess dá na svůj instinkt a jelikož má hlad a za 2h mají být zpět v buse, vede směr jídlo.A co by člověk nečekal. Oni tři tam jsou a stojí u nějaké salátové restaurace. Tess se rozhodne že si dá teda pro jednou salát. Amber ji následuje.
Tess: a co ty Mish?
Mishel nevnímá, kouká na onoho čtyřicátníka.
Tess: Misheeel!!
Mishel: Noo??
Amber: Tak co chceš? Taky salát nebo si půjdeš jinam?
Mishel: jojo jdu do bageterky vedlePři odchodu se ještě na onoho pána podívá a holky si dají jen hlavu do dlaně.Ten Němec se na Tess podívá jelikož si rukou do hlavy dala moc tak na slovo AU slyší snad každý. Co kdyby se snad někomu něco stalo.Dojde k ní a spusí:
Sebastian: Ahoj jsem Sebastian, stalo se něco, si v pořádku? (podá Tess ruku a ta zůstaně nehybně stát)
Amber: Omluv ji, je dnes nevyspalá máme dlouhou cestu (usměje se) Jmenuje se Tess a há jsem Amber (podá mu ruku) ¨
Kimi: Sebe! Máš tu jídlo , my si jdeme s Lewisem sednout
Sebastian: Dobře (usměje se na Amer a Tess)Kdyby něco dej mmi vědět (mrkne na Tess) Joo Kimi už jdu (jde si pro jídlo a sednout si)
Tess: já...já...bože jak já jsem blbá
Amber: Tess v klidu to se stává (dá ji ruku na rameno)
Tess: Ne , mě se to nestáváObjednají si jídlo a pak jdou za Mish k bageterce si objednat čaj, jelikož tam mají snad nejlepší čaj.Cestou ke stolu ji vypráví co se stalo. Všimnou si , že ona očkem někoho hledá. Pak se usměje.Na Kimiho a on na ní.Po jídle holky najdou obchod se Švýcarkoou čokoládou a pak se jdou projít po městě a zpět k busu.
Tess: měla jsem promluvit, alespoň se zeptat na jméno
Amber: Tess já mám dojem , že je moc dobře známe (otočí na ní fotku pilotů F1) jen jsme je v životě neviděli a vlastně ani v civilu
Tess: no to si děláš pr...
Učitelka: ču? Holky připoutat a připravte si občanky na hranicích pak bude kontrola , jo a tady máte informace pro zítřejší den a kde budete v hotelu i s adresou (usměje se a dá jim papíry) pro jistotu , jo a zařídila sem vám aby jste měli pokoj jen vy tři, jinak bych k vám musela dát jedu z těch vašich oblíbenkyň (mrkne na holky a pokračuje)Mish: jako snídaně od 7mi do 9ti? zase tak brzy vstávat?
Amber: Hele skoro nikde ti neudělají snídani v 11 (zasměje se)
Tess: My máme prohlídku okruhu F1?
Amber: Hustý , to chci vidět stáj mercedesu
Tess: A to s náma půjdou i ty blbky co si zase fotí selfíčka? (Podívají se dozadu)
Amber: To nějak přežijem
Tess: a co když nám budou balit hezounky?
Amber: jakmile zjistí jaký jsou zlatokopky tak už je chtít nebudou
Mish: Co budeme dělat od tří?
Tess: Moře?
Amer: já bych si pořádně prošla město
Tess: to můžu další den
Mish: Já bych dala moře a pak večerní procházku
Amber: v šest máme véču
Mish: Tak potomChvíli kecaly a plánovali až nakonec dojeli před hotel bylo deset večer. Už bylo šero, skoro tma, ale krása hotelu byla vidět i tak. Hotel nese název Hotel Plein Large.
ČTEŠ
View of Desire
Short StoryPoslední školní výlet před krokem do dospělého života a tři mladé slečny se zamilují do někoho kdo má v životě jiné cíle a jsou na jiné životní útovni než ony. Bohužel i do toho jim bude kecat pár naivních paniček, zlatokopek.