Holky si vzali kufry, na recepci dostali jeden klíč a tři karty od pokoje a vyrazili hledat svůj pokoj. Pokoj nesl číslo 145, byl v posledním, šestém patře. Hotel to je tedy obrovský. Vstoupili do pokoje a první co Tess udělala bylo, že skočila do první postele co viděla.
Tess: a teď bych šla spát
Amber: já bych si dala nějakou lehkou véču a pak sprchu a pak teprve šla spát (jde k další posteli vedle Tess)
Mishel: zvládneme to na manželské posteli? (podívá se na Amber)
Amber: ne, spíš na zemi (zasměje se)
Mishel: jdu si dát sprchu ( vyndá si z kufru věci na mytí a jde do koupelny)
Tess: (zvedne se a jde hledat bar, najde i ovladač od telky) tyjo maji tu redbull a vodku
Amber: Tess dneska ne (zvedne na ni obočí) bude ještě dost příležitostíTess uklidila nápoje a vydala se ke svému kufru, ten hodila na postel, poté zapla nějakou hudbu na tv a dala se do vybalování.Nachystala si svou kosmetiku na noc, pyžamo i klapku na oči a poté vystřídala Mish, které se při jejím vynoření z koupelny tak lekla že málem upadla.Měla na sobě černou masku.Amber se jí jen zasmála a skládala si dál pečlivě své oblečení do skříně. Rovnou si připravila i věci na ráno. Mishel si po čtvrt hodině sundala masku a pak zalezla do postele. Tess vylezla snad po půl hodině po své kůře a tak ji vystřídala Amber. Ta si už od začátku broukala nějakou píseň.
Tess: viděla si dneska ty kluky v tom obchoďáku (lehne si vedle Mish na břicho a piluje si nehty)
Mishel: nešli přehlídnout (kouká do telefonu)
Tess: kterej se ti líbil?
Mishel: nevím, asi ten s tou kšiltovkou (koukne na Tess) ale co o to....když nevíme jména
Tess: To byl Kimi (sebere ji telefon a najde ho) moc dobře ho znáš, jen na živo a v civilu je to prostě trochu jiný člověk jako Sebastian(zasní se)
Mishel: stejně je už neuvidíme (kouká na Kimiho fotku)
Tess: tenhle víkend mají závod tady a my na něj jdeme (mrkne na ní) zítra je čtvrtek , to by měli přivézt auta a všechno připravit, pokud to neudělali dnes, ale v pátek už je trénink a já se ptala učitellky jestli na něj půjdeme. A taaa mi řekla , že i na kvalifikaci a závod kdo bude chtít, takže je uvidíme i jezdit na živo. :O (řekne celá natěšená)Mishel jen zůstane zírat.Neví co na to říct.Tess se jen usměje , vezme ovladač od TV a jde se podívat na místní TV. Mishel stihne usnout a Amber vylézt z koupelny. S Tess si ještě chvilku povídají o Sebovi a Lewisovi a nakonec okolo jedné usnou i ony.
V sedm ráno už jim zvoní budík. Společne všichni tři zamíří do koupelny. Vyčistí si zuby , učešou si a pak se každá zvlášť dá ranní sprchu a namaluje se. Mishel dnes zvolila červené lehké šaty do půlky kolen, červené tenisky a bílý batoh na záda. Amber kraťásky , bílé tílečko, světle modré tenisky a tyrkysový batoh na záda.A Tess červenpu minisukni , černé tílko , černé balerínky.Když už byli připravené bylo snad čtvrt na devět. Sebrali si věci, každá si vzala jednu kartu od pokoje a vyrazili směr snídaně. Když došli do jídelny (restaurace) , už cítili Susanin parfém a její nenávistivý pohled. Ona i ta její partička měli podpatky až snad ke stropu, minišaty a zmalovaný byli jako obraz. Popíjeli si kafíčko a koukali na holky jak si jdou pro snídani. Ta byla ve formě Švédských stolů.Nandali si plné talíře a šli si sednout ven na terasu.
Amber: bože oni musí být takový kravky už od pohledu
Tess: se divím , že Susan nic neřekla tím svým pištivým hláskem.
Amber: jsem ráda , že jsem toho dnes ušetřenaDají se do snídaně, Mishel kouká zamyšleně na moře, nemůže z hlavy spustit Kimiho.Po snídani se všichni sejdou před hotelem a nastoupí do autobusu co je odveze na závodní okruh.Po desáté hodině dostanou každý svou kartu se jménem a fotkou a jdou se ppodívat na stáje.
Susan: Divím se , že tu jste , vy nuly. (zachechtá se) Tohle je pro vychované a pěkné dámy. Že? (houkne na kámošky)
Tess: měla by ses starat o sebe ty namyšlená blonďatá nádhero (řekne ironicky)
Amber: Tess nech ji nestojí ti za to
Tess: nestojí? Tahle blbka nás věčně buzeruje Amber!
Susan: Měla bys poslechnout svou kamarádku ty špíno (ironicky se usměje)
Tess: špíno? Děláš si ze mě srandu? (zamračí se a nebezpečně se k ní přiblíží)
Sebastian: (akorát šel kolem s Kimim) co se to tu děje dámy?
Susan: Tahle slečna mi nádává do špíny a do namyšlený nány
Tess: To..to...to není pravda, to ona mi nadává (koukne se smutně na Sebastiana)
Susan: (skoro se rozbrečí)
Amber: (Koukne se na Sebastiana a trochu kývne na Susan, Seb malinko kývne)
Kimi: hele dámy, jste dospělé? Jste. Tak se přestaňte chovat jako malý holky a radši jděte , aby se po vás vaše skupina nesháněla. (ukáže na skupinku co je asi 5m od nich a baví se tam s majitelem stáje mercedes)
Mishel: Lépe bych to neřekla (usměje se na Kimiho a on na ni)
Susan: (Sebastianovi podá nějaký papírek, na holky se blbě podívá a se svou skupinkou odchází, Seb když se nekouká papírek vyhodí do nejbližšího koše)
Sebastian: Tess nic si z toho nedělej, takové holky jsou a budou, hádáni s nimi je zbytečné.
Tess: ale když mi nadává??
Sebastian: mě nadává lidí (usměje se) je to zbytečné, jde o to jak se cítíš ty (chytne ji za ramena a Tess ztratí slova)
Amber: radši už půjdeme, děkujeme hoši (usměje se na ně a chytne Tess za ruku)
Kimi: ještě se uvidíme holky( kouká na Mishel)
Mishel: jedině rády
Kimi: Jsem Kimi (podá Mish ruku) abych se nezapomněl představit
Mishel: Já Mishel (usměje se na něj a podá mu svou ruku)
Amber: Jdeme , už na nás koukala
ČTEŠ
View of Desire
Short StoryPoslední školní výlet před krokem do dospělého života a tři mladé slečny se zamilují do někoho kdo má v životě jiné cíle a jsou na jiné životní útovni než ony. Bohužel i do toho jim bude kecat pár naivních paniček, zlatokopek.