Hoşgeldiniz canlaaar
Evet o zaman kurgumuza başlayalım:)
Bu arada Gif'e dikkatli bakın bölümde geçiyor:)
——————————————————
"Jisoo kalk hadi güzelim""Yahahah ! Abii kalkıcam birazdan"
Jungkook genç kızın bu tavrına gülümseyip baş sallamaklayetindi. Kardeşi onun için anlatılmayacak kadar özeldi.Jisoo'yu çok seviyordu.Jisoo sonunda kalkabilmişti.Gidip üstüne birşeyler giyindi..
Jisoo mutfağa koşarak girdi kendisi ve mükemmel yakışıklı bitanecik abisi Jungkook için kahvaltı hazırlayacaktı..
Jungkook Jisoo'nun hala uyuduğunu düşünüyordu ve uyandırmaya kıyamıyordu.Tabii Jisoo'nun ona mutfakta krep yaptığından habersizdi;)
Mutfağa elindeki kahve kupası ve uyku mahmuru gözlerle girdi karşısında elinde tavayla üstünde önlükle dans eden bir adet Jisoo beklemiyordu..Bir anda yerinden sıçradı Jungkook.Jisoo ona döndü ve kahkaha atmaya başladı abisi çok komik gözüküyordu..
"Aman da aman minik kookie korkmuş muğğ hahahha"
"Demek abiye kookie ha?Öyle olsun Jichu hanım!"
"Yaa abi tamam tamam ! Hadi bak en sevdiğin kreplerden yaptım gel de kahvaltımızı edelim hem de yanında kahve de var tam sevdiğim gibi"
"Aferin benim minik kardeşime..Ha tatlım bu arada akşam bizimkiler gelecekler haberin olsun biz gelmeden bi kaç saat öncede Jennie gelir istediğinizi yapabilirsiniz ben birazdan şirkete geçeceğim bizimkilerin yanına bişey olurda hemen beni ara hemen gelirim bitanem"
"Tamam abicim merak etme hem seni ararım hemde Jen ile size bi güzel yemekler yaparız akşama ziyafetiniz vaar!"
"Bitanem hiç kendinizi yormayın hm?Biz gelirken bişeyler alırız?"
"İtiraz istemiyorum Bay Kookie yemek yapmayı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun?Ayrıca dışarıdan yiyip hasta olmak istemiyorsanız sus!"
"Tamam hanımefendi sakin olun lütfen.."
"Tamam ya hadi artık sen git abi Jen gelir şimdi alışverişe çıkacağız"
"Harcayın anasını satayım şirketinşz var nasıl olsa ay sonu abiye giriyo faturalar!"
"Ne drama yaptın be görende yani kuru ekmekle besleniyo sanar!"
"Tamam tamam ne isterseniz alın sadece ikiniz mi olcaksınız?"
"Hmm hayır belki Jinyoung da bizimle gelir"
"Jisoo canım o çocuğu sevmediğimi bliyorsun demi?"
"Abi bak cidden seversin bi tanımaya çalışsan çook tatlıdır kendisi senin kadar olmasada"
"Küçük hanım senin için tatlı erkekler sıralamasına benden ve Bangtan'dan başka kimse giremez!Sen ve Jennie bizim annemizsiniz!"
"Tamam abi tamam ya of! Ha ayrıca şu gömleklerinden ütülenecek olanları ayırmam lazım çıkarken kuru temizlemeye veririm. Normalde ben yapardım ama hiç bir iş yaptırmıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αℓωαуѕ' | 𝐯𝐬𝐨𝐨&𝐲𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 |
FanfictionSeni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde... |kjs&kth| |kjn&myg|