Sizi seviyorum bebeklerim,iyi okumalaar🦋
-jisoo-
Eve gelmiştik şonunda ah canım evim ne de çok özledim seni..
"Kızlar sizi yormak istemeyiz ama yarın şirkette toplantı var sizinde şirkette hisseniz olduğu için gelmeniz gerek."
"Tamam kookie geliriz hadi iyi geceleer canımlar:)"
07.00
"Jisoo hayatım hadi kalk duş alıp giyinelim""Tamam JenJen kalktım"
"Kızlar siz iyi misiniz ya!Alt tarafı toplantı anasını satayım yani düğüne değil!"
"Abi saçmala biz o şirketin ortağıyığız ayrıca bu gayet normal sizin bu kıskançlığınız çok rahatsız edici!"
"Kusura bakmayın ama konu bizim küçük kızlarımız"
"Min Min sen bize kıyabilir misin🥺"
"Aishh yavru köpek gibi bakma Jisoo dayanamıyorum!"
"Hyung bebeklerimi rahat bırak!"
"Hoşik yerm seni hadi gidelimmm"
Deyip Kookiemin sırtına hopladım beni arabaya kadar taşıdı kkk.Sonunda şirkete gelmiştik şirkette herkesin gözü Jen ile bendeydi tanrım bizi tek geceliklerden falan mı sanıyolardı!
Taetae bana bakıyordu nerdeyse iki senedir ondan hoşlamama rapmen o son zamanlarda benden uzaklaşmış gibiydi ve bu beni çok kırıyordu benim için çok özeldi:)
Toplantı sonunda birmişti ama bende bitmiştim..Jen ile şirketteki odalarımız yan yanaydı benimkinin yanındada abimin odası vardı.
Son dosyalarıda bitirmiştimki Jen ile dışarıya çıkmak için onun odasına giderken o geldi.
"Hadi Jis bi kafeye gidelim aklımda bazı planlar vaaar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
αℓωαуѕ' | 𝐯𝐬𝐨𝐨&𝐲𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 |
Fiksi PenggemarSeni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde... |kjs&kth| |kjn&myg|