Oscar

12 1 0
                                    

Pro: natYtan

Jméno: Oscar

Pohlaví: kocour

Věk: Starší kotě (10 let)

Magie: Země, ovládání rostlin. Dokáže pomocí mysli ovládnout rostlinu a hýbat s ní.

Kdo je: Nejmladší kotě starosty Persy

Povaha: Je obezřetný, rozvážný, spolehlivý, smířlivý, mírumilovný, vyrovnaný, klidný, lhostejný, umí se ovládat. Neumí se pro cokoliv nadchnout. Brání se jakýmkoliv změnám a nerad zkouší nebo vymýšlí nové věci. Vypadá jako lenoch, odkládá věčně práci nebo se jí úplně vyhýbá. Nerad nese odpovědnost za svůj život. Nedává najevo své city. Nerad říká ne. Má strach z rozhodování. Má rád přátele, ale nevadí mu ani samota. Umí se snadno přizpůsobit každé situaci. Je cílevědomý. Nikoho neuráží, umí poslouchat, nemá potřebu mluvit.

Povolání: nemá  

Něco o:  Je jen málo věcí co ho rozčílí. Jedna z nich je když někdo pomlouvá jeho rodinu. Nejčastěji je ve svém pokoji a studuje. Miluje čokoládu. 

Minulost: Ve čtyřech letech našel tajný vstup do jeskyně ,ale když vešel dovnitř zasypal se za ním vchod. Musel tak plně rozvinout svou moc. Díky tomu ovládl blízký strom a balvany z vchodu vyklidil. Od té doby umí ovládat plně svou moc. Toto tajemství ví jen on a nikdo jiný. 

Město: Persa

Peníze: O něco méně bohatší vrstva

Strana: Tak aby ochránil svou rodinu

Vzhled:

Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Moje RPG postavyKde žijí příběhy. Začni objevovat