"مبارک ہو سر اللہ نے رحمت سے نوازا ہے" نرس تو کہہ کر جا چکی تھی جبکہ سب پریشان سے کھڑے رہ گئے تھے۔۔۔۔۔۔
"یا اللہ میرے بچے کو اس آزمائش میں سر خرو کرنا۔"بی جاں نے دل میں دعا مانگی۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بابا جان کیا ان چھٹیوں میں ہم گھر آسکتے ہیں؟ اسنے نم لہجے میں دریافت کیا، اور کوئی جواب نا پاکر جھکا سر دھیرے سے اوپر کیا تو وہ اسے ہی دیکھ رہے تھے،
"بابا پلیز ہم نے پانچ سال کے طویل اور پر اذیت انتظار کے بعد آپ سے اجازت چاہی ہے اپ ناراض تو نا ہوں۔
بغیر کسی جواب کے وہ پھر آنے کا کہہ کر جانے کے لیئےاٹھ گئے،
"اپنا خیال رکھیئے گا اللہ کی امان میں دیا آپکو۔"کہہ کر وہ آنکھوں میں نمی لیئے پلٹ گئے
"باباجان کیا ہم اُمّی جان کو بھی یاد نہی آتے؟ لیکن اپنی 13سالہ بیٹی کے سوال پر پھر رک گئے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"خدابخش لے جاو اس بدبخت کو اور دفنا دو اس وبال جان کو۔" رحمن شاہ کی چنگھاڑتی آواز سے اسپتال میں موجود انسان ہی نہیں درویوار بھی سنّاٹے کی زد میں آگئے تھے۔۔۔۔۔
"نہیں باباجان آپ ایسا نہیں کر سکتے ،دس سال کی طویل آزمائیش کے بعد اللہ نے ہمیں جنت کی بشارت کے طور پر بیٹی جیسی رحمت سے نوازا ہے یہ ظلم نا کریں باباجان نا کریں۔۔۔۔۔۔۔"
سلیمان شاہ بلک کر رو دئیے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"ہاہاہاہاہاہا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ کا مطلب آپ نے ہم سے شادی انتقام کے لیے کی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔صحییح ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس نے شدید ہنستے ہوئے ایسےکہا جیسے کسی نے لطیفہ سنا دیا ہو ۔۔۔
"ہاں میں نے انتقام کے لیئے تمہارا انخاب کیا ہے۔ " اسنے کچھ الجھتے ہوئے جاوب دیا یہ اسکی امید کے خلاف رد عمل تھا۔
"لے لو ہماری جان اور کر لو اپنا انتقام پورا۔" اس نے بڑے ہی مطمئین انداز میں جواب دیا جیسے کسی انجان شخص کی بات چل رہی ہو۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"آپ یہاں کیسے بابا جان سب خیر تو ہے ؟کیسے ہیں آپ ؟ اتنے کمزور کیوں نظر آرہے ہیں باباجان ؟ طبیعت تو صحیح ھے نا آپکی۔" اسنے پریشان لہجے میں سلیمان شاہ سے بیتابی سے پوچھا۔
اور وہ اسے دیکھ کر رو دیئے، بے ساختہ اور بے اختیاربلک بلک بلک کر۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"تمہیں کیا لگتا ہے ہاں تم مجھے اپنی محبت میں پاگل بنا دوگی اور اس اذیت سے نجات حاصل کر لوگی تو یہ بہت بڑی بھول ہے تمہاری آئی سمجھ یا نہیں،دفع ہو جاو یہاں سے۔۔" اسنے چنگھاڑتے ہوئے کہا۔
"جی جیسا آپ کہیں ۔۔۔" سپاٹ لہجے میں کہتی وہ وہاں سے جانے کے لیئے مڑ گئی۔۔۔۔۔۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Assalam alaikum dear readers ......
I am shaikh daniya and this is my first novel and you just read some scenes of the novel hope you like it and if you are excited to read this story plz comment. and if you found any mistake plz forgive cause i am very poor in urdu typing.
ESTÁS LEYENDO
لمحوں کی تھی خطا، نسلوں کو ملی سزا
Romanceاسلام علیکم ، بنت حوا کی لغزشوں کی سزا بنت حوا ہی کا مقدر بنتی ہے جو نسلوں تک انتقام اور بے اعتباری کی آگ میں جھلسائی جاتی ہیں۔