ONLAR KİM ?

19 5 11
                                    


Nazlıcan nın ağzından :

  1 saat sonra

Biz üçümüz yani Yelda abla , Sude ve ben tıp fakültesine doğru giderken , ablam kendi bölümüne doğru yol aldı . O sıra biz Sude ile aynı anda hem konuşmaya başladık  hemde aynı anda  Yelda ablayı sarsıyorduk , çok heyecanlıydık sonuçta ilk senemizdi . Sonra Yelda ablanın "DURUN"" demesiyle Sude 'yle birbirimize bakıp bir kaç saniye sonra gülmeye başladık . Yelda abla bize deliymişiz gibi bakıyordu . İkimizinde kollarından tutup sınıfımıza götürdü ve biz daha bir şey sormadan tek nefesle bize herşeyi anlatıp kendi sınıfına doğru  gitti. Daha doğrusu tabiri caizse kuş olup uçtu . Sude yle birbirimize bakıp gülmeye başladık. ( Bunlarda gülerek kitabı bitirmeye çalışıyor😒😁) Biz gülerken birinin elini omuzunda hissettim,  tam elinin olduğu tarafa bakacakken yanağıma öpücük kondurdu ve beni sınıfa doğru ittirdi . Bir hışımla arkamı dönüp   beni öpen kişeye  baktım . Şok içindeydim ama bir o kadar da heyecanlıydım .( Böyle bir yerde bırakılırmı yaa😜)

ŞEYMA' nın  ağızından  :
Dördümüz üniversite bahçesine geldikten sonra kızlardan ayrıldım ve kendi bölümüme gittim. Tam sınıfa girecekken birisi arkamdan bağırdı. Bu Beste idi
- ŞEYMAAAAAA KANKİTOM SENİ ÇOK ÖZLEDİM!!!
Ve bana doğru gelerek kucağıma zıpladı ve dengemizi kaybederek yere yapıştık . Ben yerde acı çekerken bir yandanda gururumdan dolayı acımı belli etmemeye çalışıyordum. Beste'ye  öyle ölümcül bir bakış attım ki özür dileyerek kızlar tuvaletine kaçmaya başladı , bu arada sınıftaki herkes bize gülüyordu herneyse buraya takılmıyoruz. Ayağı kalmaya çalışırken tam dengemi kaybedip düşecekken birinin elini kolumda hissettim ve birden ona baktım , ikimizde şaşkın bir biçimdeydik . Arkadan ıslıklar çalıyordu , bizimle dalga geçmeye başlamışlardı sınıfta birden "oooooooo" sesleri yükselmeye başladı . Hayatımda ilk defa bu kadar  ' o ' yu yan yana duydum . Onun elinden kendimi kurtardıktan sonra " görüşeceğiz " diyip omzuna yumruk attım . Ve Beste'nin peşinden koştum , o da  arkamdan " okul çıkışında zaten görüşeceğiz bu ne heves " dedi.

BÖLÜM SONU

NAZLI YI     YANAPINDAN  ÖPEN KİM ?

PEKİ ŞEYMA YI    TUTAN KİM ?

TAHMİNLERİNİZİ ALALIM ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEDEN KALP ? 🤔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin