Într-o dimineață rece și întunecată, mă trezesc fără viață și mă îndrept spre baie pentru a-mi face rutina și apoi mă îmbrac cu noua mea uniformă. Cobor scările și intru în bucătărie unde găsesc o notă de la mama mea: „Bună dragule, îmi pare rău că nu te-am putut duce la noul tău liceu dar îți promit că ma voi revanșa. "
De când tatăl meu a murit, mama și-a luat mai multe job-uri, astfel încât să mă poată crește. Știu că vrea ce e mai bun pentru mine, dar am nevoie de ea în viața mea. Oftez și ies din casa îndreptându-ma spre stație. Când apare autobuzul, mă urc pe el și stau lângă fereastră ascultând muzica . Când autobuzul se oprește, cobor și mă îndrept spre curtea liceului, plină de adolescenți. Mă îndrept spre garda liceului. Era un bătrân cu părul gri, ochii albaștri și multe riduri.
-Scuzați-mă domnule, sunt Yoongi, noul student. Poți să-mi arăți unde este biroul directorului?
Bătrânul plictisit dă din cap afirmativ și mă conduce la birou.
- Iată-l, spune el, întorcându-se și plecând.
Bat ușor la ușă, apoi încet intru înăuntru.
- Bună, sa ghicesc ești noul elev.
-Da! Sunt Min Yoongi.
-Bine ați venit la școala noastră d-le. Min, sunt director Holand. Încântat de cunoștință!
-Imi pare bine sa vă cunosc!
-Deci, clasa dvs. este la parter, camera 3 A.
-Mulțumesc!
- Nici o problema , dacă aveți o problemă, nu ezitați să mă contactați.
Plec de la birou și sunt pe drum să găsesc clasa. Deodată toată școala este goală. Merg pe holuri încercând să găsesc clasa, la naiba, școala asta este mare. Simt o mână pe umăr, speriată mă întorc și observ un băiat înalt cu păr roșu aprins, ochi mari și negri.
-Bună, eu sunt Park Jimin . Știi întâmplător unde este clasa 3 A?
-Păi căutam 3 A sunt nou aici.
-Si numele tau este? Spune râzând.
- oh, eu sunt Min Yoongi . Noul student.
-așa că ești noul meu coleg de clasă, va fi atât de cool!
-Cred.
Mergeam pe hol vorbind și râzând despre ceva, Jimin mi-a povestit despre profesori și despre cum în fiecare an au fost mutați la alte clase. În cele din urmă, găsim clasa în care Jimin intră fără teamă.
-Domnule Park ai întârziat.
-Ne pare rău, doamnă Withe
-Și cred că ești domnul Min, bine ai venit în noua ta clasă, sunt Violet Withe și sunt profesoara de matematică. Sper să fie prima și ultima dată când voi doi întârziați! Vă puteți ocupa locurile acum.
Jimin mă trage și mă așează lângă el.
Restul zilei a fost destul de plictisitor, după ce am terminat cursul, am plecat direct acasă, m-am aruncat în pat și am adormit.
CITEȘTI
Babyboy [SOPE]
FanfictionMin Yoongi se muta la un liceu facandu-si prieteni. Intr-o zi cand el si cel mai bun prieten a lui (Jimin) au ramas dupa ore ca sa Faca curăţenie prin clasa, pe hol se aude galagie. Ei ies afara sa vada ce este.Acolo doi băieţi se ceartă. Unul din e...