Rozhádané Pondělí S Kachnou

54 6 0
                                    

,, Ach jo. Už toho mám fakt dost!! " řekl s velkým rozhořčením Todoroki potom co mu Momo dala pusu na tvář ZASE.,,

hele Momo promiň ale-" Momo mu dala další pusu,, MOMO NECH TOHO! " Momo se na něj podívala a jen se zeptala,, a proč se tak rozčiluješ!? Vždyť je normální dávat pusu svému příteli. Nebo ne!? " Todoroki ji odžduchl od sebe a řekl,, Momo.. Já. Jem. KURVA. GAY!"
,, cože....?a-ale Todoroki to nejde - vždyť - j-já tě miluji! "
,, ale já jsem gay jak už jsem říkal + by mě zajímalo proč říkáš že dáváš pusu tvému příteli, když já to nejsem!"
Momo jako by skameněla. Následně odešla beze slov

Midoriya:

Bože, už se zase hádají. Proč musí být pořád takové drama každý den. A to teprve začalo pondělí.

,, co vám zase bylo? Proč jste se zase pohádali?"

,, Momo se mě snaží sbalit -_-"

,, ou-"

***zazvonilo***

Po škole ×

,, HEJ ŠPRTE!" zařval na mě Bakugou hned jak jsem vyšel ze školy
,, co potřebuješ Kacchane? " usmál jsem se zbytečně

,, ty moc dobře víš co chci!"
( Mineta se náhle objeví před námi a začíná slintat)

,, DEBILE MINETO! nemyslíme na, TO, ale na to že Deku prohrál sázku takže mi dělá všechny úkoly. Kreténe."
(Mineta smutně sklopil hlavu a odešel)
,, h-hele Kacchane já  musím už jít. Moje mamka je v nemocnici protože měla nehodu a -"

,, TVOJE MATKA JE MI U PRDELE! PROSTĚ MI NA ZÍTRA UDĚLÁŠ VŠECHNY ÚKOLY! "( Bakugou podal Dekuovi učebnice a P. Listy)

,, d-dobře.. Tak teda ahoj zítra.. " odešel jsem a po cestě jsem myslel jen na moji mámu. Jak jí asi je?

Todoroki :

Hmm proč je Midoriya tak skleslej? Co se mu stalo? ( Todoroji šel za Bakugem aby se ho zeptal)

,, hej Kachno. Co je s Midoriyou?"
(Kacchan se zarazil a bylo vidět že se hodně nas*al- Todoroki se zamyslel a pak si uvědomil co mu řekl)
,, teda.. Ehm. Kacchane" ;'; ta Kacchna mi jednu vrazila
,, au, promiň ale proč je Izuku smutný - "
,, něco je s jeho mámou a je mi to ukradený po pravdě"

Takže se něco stalo s jeho mámou? Zajímavé..

Čau! Takže tady máte první díl Tododeku😏😏❤️. Omlouvám se za pravopisné chyby ale píšu to celkem na rychlo. Taky doufám že se vám díly budou líbit. ( pouze fan made) tak se mějte!❤️

 ( pouze fan made) tak se mějte!❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
*~Z jiného úhlu~*Kde žijí příběhy. Začni objevovat