Jeg er i gan med at pakke. jeg skal til USA, NYC og bo, min mor syntes ikke at vi skal bo her mere, vi har rapt alt efter min fars død. Min mor sir det er det beste for familien, og for at give slip på far. Med som om det gør det. min mor råber.
"Er i klar"
Jeg råber. "ja"
Min bro råber. "ja"
Vi gå ned under og tar vort tøj. Vi gå ud i bilen vi kør til lufthavnen. Vi går ind og tekker ind, vi komme igennem alt uden bøvl vi finder vores fly. Med det går føst om en en hal time. Min mor siger at vi mødes hved Starbucks om en time, hun giver os nogen penge. Mig og min bror går rundt og kikker på forskellige tin. Men vi går sammen og vi hygger os som vi aldrig har gjort før. vi har købt lidt forskellige tig. han har købt norge blade, noret computer tin og slik en masse slik, jeg har købt norne blade, makeup, en pafyme og en taske vi gå hen til Starbucks. Min mor står i kø for det er lang kø, men hun er den næste. Vi gå hen til hin, min mor spår hvad vi ville have. Jeg siger "en ice cofe med carmel Express mellem " damen spor om navn jeg siger om navn "ELISABET" og min bro siger "en kalao med extra chokolade stor" dammen spøger om navn "MIKKEL". Dammen laver det til os hun råber "MIKKEL" og min bro går over og hændter sin. Efter lidt tid røber dammen "ELISABET" jeg hænder min. Vi hår over mod vores fly, vi sæter os og vendter til vi skal om bor om flyet. der gå ikke så lange tid, for vi skal med flyet. Vi leder efter vores pladser, med det ser ud som min mor hved vor vi skal side. hun går hen i mod VIP pladerne, hun siger.
"Her skal vi side"
Vi siger begge i trak.
"Hvad"
"Vi skal side her"
"Det er jo VIP pladerne"
"Ja og her skal vi side"
"Omg har du virkelig bestilt VIP pladser til os"
"Ja går det noret"
"Nej nej"
Vi sætter os, en pige på min aller arter sig ved siden af mig. Hun siger "Hej" og giver mig horden. Hun spøger om "der norene der sider her"
"Nej sedt dig bare"
Vi snakker sammen en del af tiden på vej der hen.
Hun heder Stine og er 16 år.
YOU ARE READING
A Changed Life
RandomEn pige som mister sin far, og flytter til til New York for at glemme alt. Men efterhånden ændres hele hindes liv. Med nye venner, kærester, nyt hjem og madet mer. Jeg heder Elisabet og her er min historie.