Jeg går igennem byen, det er så smukt. Med trist, der er ingen mennesker. Jeg gå og gå, på et tidspunkt ser jeg en. det er en man der er sort. han siger "i love" med der kommer en anden stemme "we land on a hall hours please include harness" Jeg hvoreder jeg kikker på Stine vi grinder. vi lander i sikker hed og vi få vores koferter, vi gå ud og finder vores bil. Min mor har købt en bil til os så vi kan komme rundt om krane.
En timme sender.
Vi sider i bilen vi kør, min mor stopper foran et hus med skole folk. Hun giver mig en nølen ,og siger.
"Der ope skal du bo"
"Hvad med jer"
"Vi bor i et hus lidt her fra"
"Kammen jeg skal da bo sammen med jer"
"Nej du skal have dit are sted at bo. Vi kommer og besøger dig så tit vi kan, med du skal heler ikke bo allende
"Hvad"
"Du skal bo med en anden pige hun venter på dig der oppe"
Jeg giver min bor et kram og et kys på kinden. Jeg tar nølen og giver min mor et kys på kinden. Jeg går ud af bilen og tar mine tig og går op. Jeg går in ad døren til min lejlighed. en masse piger råber "velkommne" jeg kikker rundt de siger.
"Hej du må vær den nye"
"Ja, men snakker i ikke engelsk"
"Nej og ja. Du må vær min vumi" siger en pige.
Jeg føler jeg har set hin før et eller anden sted.
"Jeg heder Selena"
"Omg du er Selena Gomez"
"Ja det er mig"
"Kommer du ikke få et andet land"
"Jo, jeg er dansker men er oplevet har"
"Men du er da eder"
"Nej min advokat siger det ville vær bærer vis jeg er ældrer"
"Aj vor fedt"
"Nå kom du med mig op og se dit værelse "
YOU ARE READING
A Changed Life
RandomEn pige som mister sin far, og flytter til til New York for at glemme alt. Men efterhånden ændres hele hindes liv. Med nye venner, kærester, nyt hjem og madet mer. Jeg heder Elisabet og her er min historie.